Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@07:31:15 GMT

طلا گران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۹۳۷

طلا گران شد

وعده تصویب کمک مالی کرونایی از سوی هر دو حزب آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان مرکز تمرکز سرمایه گذاران طلا است و سبب شده تا اونس جهانی 11 دلار گران شود. ناطقان:  قیمت طلا در بازارهای جهانی با کاهش ارزش دلار و خوش بینی در مورد توافق بر بسته کمک مالی کرونایی آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافت و تقاضا برای این فلز گران بها بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







هر اونس طلا در بازارهای جهانی 11 دلار افزایش یافت و 1910.29 دلار افزایش یافت.

ارزش دلار در برابر ارزهای رقیبش 0.2 درصد کاهش یافت و طلا را برای مالکان ارزهای دیگر ارزان تر ساخت.

اوله هانسن، تحلیلگر بانک ساکسو بانک گفت: «ادامه تمرکز بر تصویب بسته کمک مالی پیش از 3 نوامبر، همچنان بر طلا تاثیر می گذارد.»

«به نظر می رسد هر دو حزب حداقل بر روی کاغذ گفتگو ها را ادامه می دهند و درهای را برای توافق باز نگه داشته اند. »

طلا در سال جاری تاکنون بیش از 26 درصد افزایش ارزش را ثبت کرده است

هوآی لی، اقتصاددان بانک OCBC گفت: «ما انتظار داریم طلا محتاطانه در اطراف 1900 دلار مبادله شود.در صورتی که کمک مالی آمریکا طی 48 ساعت آینده تصویب شود، بازی تغییر می کند.»
منبع: فارس برچسب ها: طلا ، قیمت ، دلار ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طلا قیمت دلار ناطقان کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟

طلای جهانی با تمرکز بازار بر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده، در بازه محدودی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز پنجشنبه در بازه محدودی قرار داشت زیرا سرمایه‌گذاران به داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده برای شفافیت بیشتر در مورد مسیر نرخ بهره فدرال رزرو تمرکز کردند.

هر اونس طلا در ۲۳۱۷ دلار و سه سنت ثابت بود. رالی مارس تا آوریل، شمش را با نزدیک به ۴۰۰ دلار افزایش به بالاترین قیمت تاریخی ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل رساند. هر اونس طلای آمریکا ۰.۴ درصد کاهش یافت و به ۲۳۲۹ دلار آمریکا رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات‌متحده هستند که منتشر می‌شود و گزارش هزینه‌های مصرف شخصی ماه مارس در روز جمعه هستند.

اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو به عدم ضرورت کاهش نرخ بهره اشاره دارد. معامله‌گران اکنون انتظار دارند که اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو به احتمال زیاد در سپتامبر رخ دهد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۷.۱۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۰۳ دلار و ۲۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۹۹۵ دلار و ۷۶ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟