Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری گفت: اگر شکایتی درباره اتفاقات اخیر به هیات واصل شود، آن را بررسی می‌کنیم.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز دوشنبه در پاسخ به اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان چه واکنشی درباره اظهارات حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم علیه رییس جمهوری داشته است گفت: اگر شکایتی در این باره واصل شود، هیات به آن رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات نگاه فردی به شکایت‌ها و به ویژه این موضوع ندارد و هر شکایتی رسیدگی، بررسی و رای گیری می‌شود و بر اساس آراء گفته می‌شود که آیا این رفتار در راستای وظایف نمایندگی هست یا نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شکایت را قاعدتا باید از طرف فرد یا گروهی که علیه او اهانتی صورت گرفته است، انجام شود.

غضنفرآبادی با تاکید بر اینکه بهتر است این موضوع در یک فضای آرامتری حل شود، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم فضای رسانه‌ای بتواند کمکی به حل چنین مسائلی کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ایشان همیشه گفته‌اند که باید تعامل و هماهنگی میان قوا وجود داشته باشد البته مجلس نیز باید در چارچوب اختیاراتی که دارد به وظایف خود عمل کند.

غضنفرآبادی ادامه داد: در عمل کردن به وظایف نیز باید شرایط جامعه و شرایط زمانی و مکانی نیز در نظر گرفته شود و در کنار این موارد تعامل نیز وجود داشته باشد. البته گاهی اوقات ممکن است هر دو طرف، حرف‌های ناصوابی بگویند.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره ارتباط اظهارت ذوالنوری با انتخابات ۱۴۰۰، افزود: درباره این مسائل تحلیلی ندارم و هر فرد یا روزنامه و خبرگزاری نیز می‌تواند تحلیل خود را درباره اتفاقی که رخ داده انجام دهد، ولی این تحلیل قابلیت اظهارنظر ندارد.

وی درباره اینکه از ابتدای مجلس یازدهم و تشکیل هیات نظارت چه تعداد پرونده تخلف دریافت و رسیدگی شده است، تصریح کرد: پرونده‌هایی از مجلس قبل در هیات بررسی شد و تعدادی هم باقی مانده است. البته شکایت‌هایی هم از بعضی نمایندگان دوره قبل شده که هیات آن‌ها را بررسی می‌کند.

غضنفرآبادی به رسانه‌ها با پیشنهاد کرد که پرداختن به چنین مواردی دردی از جامعه، مردم و مشکلات دوا نمی‌کند و سپس خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید کمک کنند تا به چنین مسائلی دامن زده نشود و التهاب از بین برود، زیرا حیثیت همه مهم است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم روز جمعه در واکنش به این گفته رییس جمهوری که «امام مجتبی (ع) به ما می‌آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است» در حساب توییتری خود نوشت: جناب روحانی، اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن (ع) با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجتبی ذوالنوری مجلس مجلس شورای اسلامی مجتبی ذوالنوری غضنفرآبادی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پارسی خبر هیات نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری

به گزارش‌جام جم آنلاین البرز،کارشناسان این اداره کل برای رسیدگی به شرایط سرویس‌های بهداشتی استان همه روزه به بازدید از واحد‌های بهداشتی می‌پردازند.
با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت بر اهمیت فراهم بودن امکانات سرویس‌های بهداشتی واقع در مسیر‌های گردشگری و با توجه به تردد تعداد زیادی از مسافران نوروزی از محور‌های استان البرز پایش و نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، واحد‌های پذیرایی و اقامتی و... در محور‌های گردشگری انجام می‌شود.
امسال تعداد زیادی از سرویس‌های بهداشتی تجهیز و تعمیر شده و نصب تابلو‌های سرویس‌ها و همچنین برچسب‌های اطلاع رسانی ثبت نظرات و پیشنهادات مسافران نیز انجام شده است و هم‌افزایی با دیگر دستگاه از جمله امور مساجد و ستاد اقامه نماز، شهرداری ها، دهیاری‌ها و. برای فراهم بودن سرویس‌های بهداشتی سایر دستگاه‌ها نیز انجام شده است.
گردشگران می‌توانند هرگونه نظر یا انتقادی را با شماره ۰۹۶۲۹ سامانه ملی سفر و رسیدگی به شکایات در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • هیات مدارس کانادایی از متا و شبکه‌های اجتماعی شکایت کرد
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد
  • سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی