Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا پنجم آبان ماه سال جاری تمدید شده و افراد می توانند در سامانه inhb.ir   نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حسن خوش صفا، با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان راه‌اندازی مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سایر استان‌های کشور از ششم شهریور ماه آغاز شده و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می توانند برای آگاهی از ظرفیت‌ها، شرایط و مزیت‌های این طرح به سامانه inhb.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، وی افزود: سهمیه استان در نام نویسی از مشاغل خانگی حدود ۵۰۰ نفر برای سال جاری بوده که تاکنون ۴۰۴ نفر در این طرح نام نویسی کرده اند.

خوش صفا عنوان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ذیل برنامه اشتغال فراگیر و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک به توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها و حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و خانگی در تمامی استان‌های کشور در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح تحت نظارت و مدیریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد توسعه‌ای اجرا می‌‎شود.

خوش صفا وی یادآورشد: حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام‌وقت، نداشتن بیمه کارآفرینی(افرادی که بیمه خویش‌فرما دارند منعی در ثبت‌نام ندارند) از شرایط ثبت‌نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۳۱ استان کشور است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: خوش صفا خاطرنشان کرد: توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار، توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به تسهیلات، توجه بیش از پیش به پیشرانان ملی، منطقه‌ای، استانی و محلی، شبکه‌سازی‌های افقی و عمودی استانی و ملی، توجه به تجارت الکترونیک و فروش الکترونیکی محصولات از مهم‌ترین ویژگی‌های شاخص در اجرای این طرح است.

وی بازنگری در رشته‌های قبلی مشاغل خانگی، توجه به رشته‌های نوین نظیر برنامه‌نویسی، تولید محتوا، مترجمی، ویراستاری، مشاوره، تولید انیمیشن و همچنین توجه به نقش و جایگاه نهادهای توسعه‌ای نظیر جهاد دانشگاهی در پیاده‌سازی برنامه‌ها و سیاست‌های قانونگذاراز دیگر ویژگی های این طرح برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالي مشاغل خانگی خراسان شمالی خوش صفا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بخش اول گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با عنوان "روزهایی که نیستی"بزودی از شبکه خبر پخش می شود.

 شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود. شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد. راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت. علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد