Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@11:13:33 GMT

دوچرخه‌سواران علیه رانندگان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۰۳۶

دوچرخه‌سواران علیه رانندگان (+عکس)

به گزارش جام جم آنلاین، دوچرخه‌سواران در مکزیکوسیتی خواهان ایجاد فرهنگ جاده‌ای امن‌تر و محترمانه‌تر هستند و راه مقتدرانه‌ای را برای نشان دادن درخواست‌شان انتخاب کرده‌اند.

این عکس را «pedro pardo» ثبت کرده است.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مکزیکوسیتی رانندگی خطرناک مکزیک دوچرخه سواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، از برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود خبرداد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، ‌مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود ۱۱ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هرکدام با  پنج دوچرخه سوار در رده سنی ( ۱۳۸۴/۱۰/۱۱ تا ۱۳۸۶/۱۰/۱۰ ) و ۳ نفر همراه (سرپرست، مربی و مکانیسین) جمعا ۸ نفر شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به اسکان، تغذیه و ترابری تیم‌ها برعهده تیم شرکت کننده است، تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر طبق جدول جوایز پرداخت خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: چنانچه هر یک از تیم‌های رنکینگ اول تا پنجم سال ۱۴۰۲ کشور، علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات‌های خوزستان، گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

وی اضافه کرد، جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از شروع در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تور دوچرخه سواری بین‌المللی خزر پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا قزاقستان برگزار می‌شود.

تور بین المللی خزر یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که ۲۰ دوره از آن برگزار شد ولی از سال ۱۳۹۲ بنا به دلایلی برگزاری این مسابقه استقامتی و جاده‌ای دوچرخه سواری متوقف شد.

استان مازندران پنج دوره میزبان این تور بود. علت توقف این تور در سال ۱۳۹۲و پس از دوره‌های متمادی برگزاری آن، نبود زیرساخت مناسب از جمله پیست تمرینی، ‌منابع مالی و زیرساخت‌های جاده‌ای اعلام شده بود.

آخرین دوره که بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری تور مازندران بوده، روز پنجم مهر ۱۳۹۲ با حضور ۹ تیم خارجی ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، مالزی، سوریه و عراق و ۶ تیم داخلی شامل دو تیم الف و ب از مازندران، پتروشیمی تبریز، ترافیک تهران، کاشی پرسپولیس یزد، شهرسالم خراسان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی