Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه بحرین پس از امضا قرارداد همکاری با رژیم صهیونیستی، مدعی شد، این کشور برای حل و فصل عادلانه امور فلسطین نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش شبکه سعودی العربیه، عبداللطیف الزیانی طی مصاحبه‌ای که با این شبکه داشت، با این ادعا که مسئله فلسطین برای بحرین اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: موضع این کشور در قبال مسئله فلسطین ثابت است و امیدواریم آرمان ملت فلسطین محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه بحرین در ادامه افزود: مسئله فلسطین، مسئله‌ای بنیادی و اساسی محسوب می‌شود و ما برای حل و فصل عادلانه امور فلسطین نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

الزیانی با بیان این موضوع که مردم بحرین ارزش‌هایی همانند، همزیستی و مدارا را باور دارند، بیان کرد: از این رو است که برای تحقق آرمان ملت‌های منطقه تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: امضا تفاهم سازش دیپلماتیک و اقتصادی میان تل آویو و منامه

وزیر خارجه بحرین که کشورش در روز گذشته با رژیم صهیونیستی تفاهم نام همکاری امضا کرده است در پایان با اشاره به این توافق، خاطرنشان کرد: چند یادداشت تفاهم در زمینه سیاست، توسعه و اقتصاد با اسرائیل به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عادی سازی روابط بحرین و اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از غزه، پس از آنکه رژیم صهیونیستی با حملات خود زمین های کشاورزی فلسطینیان را در شمال نوار غزه نابود کرد، یک جوان فلسطینی تلاش می کند با تولید نشاء سبزیجات و توزیع آن بین شهروندان فلسطینی گامی برای جلوگیری از گرسنگی هموطنانش بردارد.

دیگر خبرها

  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است