Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،  فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در این حادثه هنگام عبور احشام از عرض جاده اصلی اسفراین - سنخواست، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با گله گوسفندان، ۲۳ راس از گوسفندان این چوپان تلف شده و ۲ راس نیز زخمی شدند.
سرهنگ مجید یگانه پور گفت: برابر اعلام کارشناسان، ۵۰ درصد علت تصادف عدم توجه راننده کامیون به جلو و ۵۰ درصد نیز استفاده نکردن چوپان گله از علائم هشدار دهنده هنگام عبور دادن گله از جاده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراجعه بیش از ۲۱ هزار نفر به تریاژ بیمارستان های خراسان شمالی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۲۱ هزار و ۵۶۹ بیمار در نیمه  نخست امسال به تریاژ بیمارستان های سانترال دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کردند.

دکتر قاسم بیانی روز دوشنبه اظهار داشت: از این بیماران هشت هزار و ۹۰۲ نفر در سه ماه نخست و ۱۲ هزار و ۶۶۷ نفر در سه ماهه دوم سال به تریاژ بیمارستان های سانترال مراجعه داشته اند.

وی با اشاره به اقدامات مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در این مدت گفت: خوشبختانه به منظور سرعت بخشیدن به گزارش های تصویربرداری، پزشک رادیولوژیست به تعداد نیاز استان تا حدی تامین و توزیع شده است.

وی از راه اندازی و اجرای دوراپزشکی (پزشکی از راه دور) در بیمارستان های امام حسن (ع) بجنورد و آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر امکان درخواست مشورت از متخصصان عفونی، ریه و آی سی یو به شکل دوراپزشکی در این مراکز درمانی فراهم شده است.

مراجعه بیش از سه هزار شهروند به مرکز مشاوره پلیس 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۴۷۱ شهروند به مرکز مشاوره آرامش پلیس مراجعه کرده و از خدمات مشاوره ای بهره مند شده اند.
سرهنگ محسن عربی گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره پلیس استان در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۶۰۹ پرونده به دوایر مددکاری کلانتری ها و مرکز مشاوره استان ارجاع داده شده که از این تعداد ۸۷ درصد به مصالحه ختم شده است.  
وی افزود: خدمات ارائه شده در مرکز مشاوره عمدتا مربوط به مشکلات خانوادگی، مسائل روانشناختی، حقوقی، تحصیلی و ازدواج بوده است.
 

برچسب‌ها بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی بجنورد خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ زربام پارت در این مرحله با فولاد هرمزگان، جواد الائمه شهرکرد و داریوش نهاوند رقابت خواهد کرد.
تیم بانوان نشاط بجنورد نیز در لیگ دسته دو کشور، مسابقات خود را در دور رفت مرحله اول از ۲۹ تا ۳۱ فروردین در مشهد آغاز خواهد کرد.
نشاط بجنورد در این مرحله با آکادمی جم خراسان رضوی، سارا کرمان و گل گهر سیرجان هم گروه است.

دیگر خبرها

  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • توده پنج کیلوگرمی از بدن بانوی اسفراینی خارج شد
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • مستند سازی ۶۴ تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۵ هزار انواع قرص قاچاق از یک عطاری در خراسان شمالی
  • جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی
  • جاذبه‌های دل انگیز بهار در خراسان شمالی
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در خراسان جنوبی