Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید نقش مساجد همانند سال های جنگ در جامعه پررنگ شود، گفت: بسیج جامعه زنان در این زمینه گام هایی برداشته و به عنوان یه قشر کوچک فعالیت های متفاوتی انجام شده است.

«اعظم السادات فخرنبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: از بسیاری از نهاد ها از جمله جامعه پزشکی، حقوقی، فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  یکسری مطالبات داشته ایم تا خدمات دهی متفاوتی برای تمام اقشار جامعه در سطح مساجد داشته باشند.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی ادامه داد: باید همانند سال های جنگ تمام کارها با محوریت مساجد انجام شود و نقش مساجد که اکنون تاحدودی کمرنگ شده پررنگ تر شود.

 

 

وی افزود: از جامعه پزشکی خواستیم تا با اعزام پزشک به تمام شهرستان ها در مدت و زمان خاص برای مردم در مساجد ارائه خدمات دهند.

 

 

وی بیان کرد: همچنین از جامعه وکلا و حقوقدانان نیز خواسته ایم برای کمک به مردم و رفع مشکلات حقوقی مردم با حضور در مساجد به صورت رایگان خدمات دهی کنند.

 

 


فخرنبی با بیان اینکه امروزه با مشکلات اقتصادی موجود در جامعه بسیاری از خانواده ها برای امرار معاش خانواده خود در مضیقه هستند، گفت: برای رفع نیاز و کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند، با کمک نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد و خیرین و غیره در صدد هستیم تا نان مهربانی در مناطق محروم و نیازمند توزیع شود و بن خرید نان به افراد نیازمند شناسایی شده داده شود تا از نانوایی محله خود نان تهیه کنند تا مشکلات از روی دوش آنها برداشته شود.

 


مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی افزود: در این زمینه ۲۸ محله آسیب پذیر و حاشیه نشین در استان شناسایی شده که رویکرد ما هم این محله ها است که از یک ماه گذشته این برنامه با عقد تفاهم نامه شروع شده و در زمینه ارائه خدمات  به این محله ها ورود کردیم.

 

 

فخرنبی گفت: امیدواریم با همت تمام ارگان ها و خیرین به سمت جامعه اسلامی و انقلابی پیش برویم و در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه گام دوم انقلاب گام برداریم.

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقش نقش زنان مساجد بسیج جامعه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی آقا محمدی عضو هیات مدیره استقلال که در هفته های گذشته شایعه شد دیگر با این باشگاه همکاری نمی‌کند، نقش پررنگی در واگذاری آبی ها به هلدینگ بزرگ خلیج فارس داشته است. او که از ابتدا با این ماموریت وارد استقلال شد، در هفته های گذشته از طریق ارتباطاتش توانست این واگذاری را تسریع ببخشد. قرار است آقا محمدی بعد از این اتفاق حضور فعال تری در استقلال داشته باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898433

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال