Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@07:24:28 GMT

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۲۲۳

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر

خبرگزاری آریا - جهش در تولید حق بیمه، استراتژی مداری، ارایه محصولات بیمه‌ای و نیز ارزشی بودن خدمات و عملکرد شرکت بیمه کوثر از ویژگی‌های برتر آن است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، رییس‌کل بیمه مرکزی در دهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر که به صورت برخط برگزار شد، تصریح‌کرد: جهش شرکت کوثر در تولید حق‌بیمه و کسب حدود 5درصد از بازار بیمه‌ای کشور یکی از موفقیت‌های شرکت بیمه کوثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا سلیمانی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم‌ردیف شرکت‌های بیمه‌ای با سابقه 60سال دانست و گفت: امید است که این شرکت در ردیف 4 الی 5 شرکت برتر بیمه‌ای قرار گیرد.
وی از ورود شرکت‌های جدید در عرصه بیمه‌گری خبر داد و بیان‌کرد: 33 شرکت بیمه‌ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت‌ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر در آینده نزدیک نیز صادر می‌شود.
رییس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت‌های بیمه است، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک‌های موجود و بهره‌مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت‌های بیمه را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت های بیمه شرکت بیمه بیمه کوثر بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز فعالیت رشته ژنتیک در دانشگاه آزاد ورامین صادر شد

سحر هنرمند جهرمی معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام تصویب رشته جدید در مقطع دکتری این دانشگاه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های مجموعه این واحد دانشگاهی و مهیاشدن زیرساخت‌های لازم، بعد از رشته میکروبیولوژی در مقطع دکتری که سال گذشته تصویب شد، رشته ژنتیک در مقطع دکتری تخصصی نیز به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

وی با تبریک این اتفاق مبارک به دانشگاهیان و علاقه‌مندان تحصیل در رشته تخصصی ژنتیک افزود: با تصویب این رشته تعداد رشته‌های واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در مقطع دکتری تخصصی به ۲۱ رشته رسید.

معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک، پیگیری برای ایجاد رشته‌های متناسب با علاقه‌مندی مخاطبان و نیاز روز جامعه را از اولویت‌های برنامه‌ریزی آموزشی این دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • کروکی برخط به کمک شناسایی نقاط حادثه‌خیز می‌آید
  • مجوز فعالیت رشته ژنتیک در دانشگاه آزاد ورامین صادر شد
  • کروکی‌‌ کاغذی حذف می‌شود
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی