Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران پرسپولیس هنوز نمی دانند رادوشوویچ باز می گردد یا در لیست جدا شده ها قرار خواهد گرفت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از گذشت چند روز از تمرینات پرسپولیس، هنوز وضعیت دروازه بان دوم این تیم مشخص نشده است. بیشتر از ۵ ماه است که مدیران باشگاه پولی به رادو پرداخت نکرده اند و رادو حدود ۱۱۰ هزار دلار بابت حقوقش طلب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که این دروازه بان کروات هنوز پاداش بردهای آسیایی را هم دریافت نکرده است. نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که گویا هنوز قرارداد اجاره خانه رادو هم تمدید نشده و این موضوع دروازه بان کروات را که در تهران با خانواده اش زندگی می کند، دچار سردرگمی و ناراحتی کرده است. طی چند روز اخیر رادو به صورت واضح اعلام کرده همچنان منتظر است تا مسئولان باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات او اقدام کنند تا به تهران بازگشته و در تمرینات شرکت کند.

همین چند روز قبل بود که رادو با انتشار متنی گلایه آمیز در اینستاگرام اعلام کرد جای نگرانی نیست و او آماده بازگشت است اما مدیریت آماده نیست و با کنایه گفته بود آن ها فقط با انشاالله کارها را پیش می برند!

به تمام این ها این موضوع را اضافه کنید که اخباری پیرامون دلخوری او از کادر فنی پرسپولیس نیز به گوش می رشد. گویا بعد از جدایی بیرانوند، مربیان پرسپولیس به او وعده داده بودند شماره یک تیم را به او خواهند داد اما در ادامه راه حراست از دروازه پرسپولیس به لک سپرده شد. اگرچه رادو از این موضوع ناراحت بود اما هرگز سعی نکرد علیه مجموعه حاشیه ای ایجاد کند. رفتارهای حرفه ای که رادو را در بین هواداران به چهره ای متعصب تبدیل کرده و حتی منتقدانش از رفتارهای حرفه ای این بازیکن تمجید کنند.

در این میان نمی توان کتمان کرد که باشگاه پرسپولیس در این مدت با مشکلات مالی عدیده ای روبرو بوده و پس از جذب ۷ بازیکن در نقل و انتقالات و پرداخت بدهی برانکو، طی روزهای اخیر به وضعیت بازیکنان ناراضی ورود کرده است. از این رو هواداران پرسپولیس امیدوارند طی چند روز آینده مشکل رادوشوویچ نیز حل و فصل شده و باشگاه با پرداخت بدهی این بازیکن، زمینه های بازگشت او را فراهم کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوژیدار رادوشویچ چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران از ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران خبر داد.

در همین راستا، حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در دولت سابق، در واکنش به او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟

۱۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888898

دیگر خبرها

  • با ۱۰ دسر عربی ساده و خوشمزه برای ماه رمضان آشنا شوید
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تصاویر تماشایی از مکان‌های سحرانگیز ایران برای تعطیلات نوروز + فیلم
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد