Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ مصادف با سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل است و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال چهارده‌ساله خواهد شد. به همین مناسبت و به‌پاس قدردانی از همراهی تمام مشترکان، ایرانسل بسته‌های متنوعی از به‌روز‌ترین خدمات دیجیتال، مبتنی بر سرویس‌های محتوایی و آموزشی را به کاربران، هدیه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هدایا از روز ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ و همزمان با سال‌روز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل فعال می‌شوند.

اولین و تنها اپراتور ارائه دهندۀ اینترنت نسل 5 (5G) در ایران، به مناسبت ورود به پانزدهمین سال خدمت‌رسانی در عرصۀ ارتباطی کشور، از بامداد سه‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ به مدت یک هفته، دسترسی به محتواهای ارائه شده در «تلویزیون اینترنتی لنز» را برای تمامی مشترکان رایگان کرده است.

همچنین از این تاریخ، یک ماه اشتراک رایگان استفاده از «پلتفرم داناپلاس»، برای بهره‌گیری از خدمات آموزش آنلاین این پلفترم، در اختیار تمامی کاربران ایرانسل، قرار خواهد گرفت.

ایرانسل در ادامۀ هدایای ویژه‌ای که به مناسبت چهاردهمین سال‌روز راه‌اندازی خود در نظر گرفته است، اشتراک بخش فیلم‌ و موسیقی دیجیتال استور «چارخونه» را از بامداد ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ به مدت ۲۴ ساعت، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده و برای دوستداران کتاب‌های صوتی این پلتفرم نیز، ۵۰ درصد تخفیف در همین روز درنظر گرفته است.

به همین مناسبت، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در نشستی خبری، با حضور جمع معدودی از اهالی محترم رسانه که پیش از این تمایل خود را اعلام کرده‌اند (با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی)، در ساختمان مرکزی ایرانسل و جمع گسترده‌تری از اصحاب رسانه، به صورت آنلاین از بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 مهرماه، گفت‌وگو می‌کنند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

پربیننده ترین آیفون۱۱ چند؟ +جدول پس‌لرزه‌های معرفی پرچمدار جدید اپل خبر بد برای اینفلوئنسرها اینستاگرامی چین؛ سیزدهمین کشور موفق در زمینه مدیریت کرونا/ پکن؛ پیشگام شهرهای استارتاپی آسیا افزایش نوسان قیمت‌ها در بازار موبایل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایرانسل مشترکان اینترنت 5G بیژن عباسی آرند شبکه ایرانسل اپراتور ایرانسل هدایای ایرانسل قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سال روز راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی

در اواخر سال گذشته همزمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدلهای تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت ۳۸ الی ۴۰ هزار تومان انجام می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به‌تازگی در فضای مجازی اخبار انتقادی از سوی برخی فعالان و کارشناسان در خصوص  رشد غیرمنتظره تعدادی از مدلهای تلفن همراه که تأمین ارز آنها از سامانه نیما و با نرخ مرکز مبادله و طلا و ارز انجام شده است، مطرح گردیده است.

لازم به ذکر است: هم‌اکنون تأمین ارز تلفن همراه به‌دوشکل انجام می‌شود؛ برای گوشیهای وارداتی تا قیمت 600 دلار تأمین ارز از سامانه نیما و برای تلفن همراه بالای 600 دلار از جمله آیفون و دو مدل از سامسونگ از طریق رویه واردات در مقابل صادرات خود با نرخ آزاد ارز ثبت سفارش و تخصیص صورت می‌گیرد.

بر این اساس قیمت یکی از مدلهای گوشی چینی ظرف یک ماه حدود 50 درصد افزایش یافته و از حدود 20 میلیون تومان به قیمت تقریبی 30 میلیون تومان در برخی فروشگاههای آن‌لاین، افزایش یافته است،
این در حالی است که در ماههای اخیر در مورد سایر برندهای تلفن همراه چنین نوسان ملموسی دیده نمی‌شود.

گفتنی است حداکثر سودی که به‌صورت قانونی در لایه واردات لحاظ می‌شود 18 درصد است. یکی از گمانه‌ها درخصوص جهش قیمتی مذکور احتمال افزایش ارزش گمرکی مدل مذکور در سامانه tsc است.

انتهای پیام/+

 

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!