Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن کرباسی  امروز در جلسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که در تالار اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی نخستین هیاتی است در کشور که تراز مالی را ارائه داد و مجمع سالیانه را برگزار کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخصوص عدم حضور رییس فدراسیون در مجمع تصریح کرد: رئیس فدراسیون به خاطر ابتلا به بیماری کرونا نتوانست در مجمع حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت در خراسان رضوی با توجه به کثرت مدیریت و اتفاقاتی که می‌افتد سخت است اما خراسان رضوی با توجه به وضعیتی که دارد جزو استان‌های برتر کشور است.

کرباسی یادآور شد: فدراسیون وظیفه قانونی خود را در قبال باشگاه‌ها و ورزشکاران انجام می‌دهد، فکر می‌کنم فدراسیون باید به دنبال منابع مالی اقتصادی باشد و راه درآمدزایی دیگری غیر از آموزش پیدا کند.

سرپرست دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به سوال یکی از اعضای مجمع مبنی بر در نظر گرفتن تمهیدات برای تمدید مجوز باشگاه‌ها عنوان کرد: ما باید ببینیم اختیاراتی که قانون گذار تعیین کرده چه حدودی است در بخش تمدید جواز تمام اختیارات با اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها است و با شناختی که از مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دارم مطمئنم تا حد زیادی با باشگاه‌داران کنار می‌آید.

وی درباره پرداخت تسهیلات به باشگاه داران گفت: با پنج بانک عامل جلسه برگزار کردم که نتیجه نداشت، چرا که اگر قرار است تسهیلات بگیریم با سود۱۸درصد ارزش دریافت ندارد وام‌هایی که دولت پیش‌بینی کرد برعهده تعاون کار و رفاه اجتماعی بود که مبلغ چشمگیری نیست.

کرباسی همچنین راز توافق با بیمه ایران خبرداد و افزود: دو جلسه با بیمه ایران گذاشتیم که امیدوارم به زودی از منابع درآمد فدراسیون قراردادی را منعقد کنیم که دوستان بهره‌مند شوند.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: در بخش آموزش فدراسیون باید اصلاح صورت گیرد، خودمان هستیم که به مدارک وزن میدهیم در گذشته به صورت سنتی بوده و دانش به روز نشده یک سری طرح ها را داریم که نیاز به زمان دارد.

وی بیان کرد: تعداد ورزشکاران بانوان و آقایان در پرورش اندام برابر و شاید بیشتر هم باشد مجوز در بخش پارولیفتینگ نوید روزهای خوب در حوزه بانوان دارد اما نیاز به کمک داریم، خراسان رضوی جزو استان‌های پیش رو در کشور است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی آموزش فدراسیون پرورش اندام حسن کرباسی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

در گزارش عصر ایران آمده است:اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است. همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896621

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند