Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:20:41 GMT

ایده‌هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۵۴۹

ایده‌هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه با توجه به استقبال فراوان از اینستاگرام، این شبکه اجتماعی را به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و حتی ایران بدل نموده است. با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که خیلی از کاربران موبایل، بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و ترجیح می‌دهند تا نیاز خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برطرف کنند، به همین جهت، مطلوب است تا برای کسب درآمد از اینستاگرام، با ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید. به همین منظور، در این مقاله سعی داریم تا شما را با مقوله آشنا نماییم.

با ما همراه باشید

روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام به ۳ روش عمده نظیر:

۱ فروش مستقیم کالا و خدمات ۲٫ فروش غیر مستقیم کالا و خدمات و ۳٫ برند سازی صورت می‌گیرد که در اینجا هر کدام از این روش‌ها را به صورت مختصر بیان می‌نماییم.

فروش مستقیم کالا و خدمات:

یکی از روش‌های رایج در کسب درآمد از اینستاگرام، فروش مستقیم کالا و خدمات است؛ که این کالا و خدمات، ممکن است از خودشان باشد و یا حتی با واسطه به فروش برسد. حتی این کالا‌ها نیز می‌تواند به صورت فیزیکی و نیز به صورت دانلودی باشد. مثلا فروش کیک خانگی توسط خانمی خانه‌دار و یا فروش دوره آموزشی طراحی به صورت دانلودی در شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان پذیر است.

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات:

در این روش، به طور غیر مستقیم محصول و یا خدمت خاصی تبلیغ می‌شود. افراد معروف که که محبوبیت بالایی نزد دنبال کنندگان خود دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، افراد معروف و یا همان اینفلوئنسر‌ها در ایسنتاگرام، در محتوای سرگرم کننده خود که بازدید کننده بالایی دارد، برند خاصی را معرفی می‌کنند که در کنار دیده شدن محتوای خود، نام این برند نیز دیده می‌شود. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ و یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز می‌گویند.

برندسازی:

یکی دیگر از روش‌ها، برندسازی است. در این روش معمولا کسب و کارها، مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان می‌کنند و سعی می‌کنند روی آن‌ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا با اینکار، مخاطبان خود را به محصولات و خدمات خود علاقه‌مند کنند.

برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام

برای داشتن درآمد از اینستاگرام، ایده‌های متنوعی وجود دارد. در اینجا به معرفی برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم.

همکاری در فروش: در این ایده از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، شما کالای مورد نظر را برای فروش در اختیار ندارید و برای کالای دیگران بازاریابی می‌کنید و به فروش می‌رسانید که از این طریق می‌توانید پورسانت خود را داشته باشید.

آموزش آنلاین: شما می‌توانید آموخته‌ها و تجربیات خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و سپس تخصص خود را به صورت حرفه‌ای در قالب دوره‌های آموزشی چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دانلودی به مخاطبان خود عرضه کنید.

معرفی خدمات خود: از این نوع ایده‌های کسب درآمد بسیار استفاده می‌شود که شما هر خدماتی را که ارائه می‌دهید می‌توانید از طریق اینستاگرام بازاریابی کنید و مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید. با اینکار مخاطبان صفحه‌تان تقاضای انجام کار به شما می‌دهند.

راه‌اندازی صفحه خبری و اطلاع رسانی: شما با استفاده از این ایده، یکی از بهترین ایده‌ها را اجرایی کرده‌اید. چراکه با اینکار پس از تولید محتوای مخصوص به صفحه خود و افزایش تعداد دنبال کنندگان، می‎توانید تبلیغات گرفته و کسب درآمد کنید.

ساخت کلیپ: یکی از رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، همین کلیپ ساختن است. این کلیپ‌ها اگر به صورت خلاقانه باشد مخاطبان زیادی را به دنبال خواهد داشت. حتی می‌توان از دابسمش‌ها نیز کلیپ‌های جذابی تولید کرد و از این طریق کسب درآمد داشت.

تست کردن غذا و خوراکی: یکی دیگر از مهم‌ترین و رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، تست کردن غذا‌ها و تولید محتوا کردن در این زمینه و به اشتراک گذاشتن این گونه لحظات است

راه اندازی صفحه پیرامون اشتراک مسافرت و تفریح: اگر اهل سفر و تفریح هستید، می‌توانید لحظات خود را در قالب استوری و پست به اشتراک گذاشته و با اینکار مخاطبان زیادی برای خود دست و پا کنید و سپس با پذیرش تبلیغات از این نوع ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، منتفع شوید.

منبع: ویرگول

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کسب درآمد اینستاگرام سبک زندگی پارسی خبر شبکه های اجتماعی مستقیم کالا و خدمات شبکه اجتماعی مخاطبان خود ایده ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود

علیرضا نور نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تداوم مزایده‌های اموال غیرمنقول از سوی این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی همانند سال ۱۴۰۲ اموال غیرمنقول در اختیار خود را که احکام قضایی آن‌ها صادر و تعیین تکلیف شدند را طبق جدول زمان‌بندی در سال جدید به مزایده خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از همکاری و تعامل رسانه‌ها در پوشش اخبار مزایده در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد روند این تعامل در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • آموزش: چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم
  • چگونه در اینستاگرام درآمدزایی کنیم؟
  • سوءاستفاده مشتریان خارجی از وضعیت فروش نفت ایران