Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:12:47 GMT

گروسیان: بدنبال کلین شیت در لیگ برتر هستم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۵۶۵

گروسیان: بدنبال کلین شیت در لیگ برتر هستم

سنگربان سابق استقلال امیدوار است در تیم جدیدش بتواند کلین شیت های زیادی را به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان سنگربان 28 ساله و تنکبانی فصل گذشته استقلال خوزستان که مدتی نیز در تیم استقلال تهران حضور داشت، در نقل و انتقالات تابستانی، راهی صنعت نفت آبادان شد.


گروسیان که در لیگ دسته یک به همراه استقلال خوزستان به مقام نهم رسید، در مورد جدایی از این تیم گفت: سال خیلی خوبی در تیم استقلال خوزستان داشتم و روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمام اعضای این تیم تشکر می کنم و قدردان آنها هستم که همیشه به من کمک کردند.


وی در مورد حضور در تیم صنعت نفت آبادان گفت: فصل گذشته روند خیلی خوبی در تیم استقلال خوزستان داشتم و به تیم صنعت نفت پیوستم. قصد دارم همان روند خوبی که در استقلال داشتم را در آبادان هم ادامه دهم. مردم آبادان تعصب زیادی روی تیمشان دارند و من می خواهم دل آنها را شاد کنم.


دروازه بان جدید آبادانی ها درباره دیدار هفته نخست این تیم در مقابل پیکان تهران افزود: لیگ در حال شروع شدن است و ما هیچ شناختی از رقیب نداریم. بازی با پیکان دیدار سختی خواهد بود. ولی ما مطمئنا برای برد وارد زمین می شویم و قصد داریم لیگ را از همان هفته اول، پر نشاط و محکم آغاز کنیم و با روحیه بالا به مصاف حریف می رویم.


گروسیان درباره اینکه آیا می تواند در لیگ برتر نیز همچون دسته یک موفق به ثبت کلین شیت شود، گفت: من در استقلال خوزستان سال خوبی را پشت سر گذاشتم و کلین شیت های زیادی داشتم. قصد دارم همان روند خوب سال قبل را در صنعت نفت ادامه دهم و امیدوارم که بتوانیم سال خوبی با کلین شیت های زیاد داشته باشم.


وی در پایان گفت: از آقایان پورموسوی و عیسی زاده کمال تشکر را دارم و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم. از هواداران آبادانی نیز تشکر ویژه ای دارم و بابت لطفی که به من داشتند، از آنها سپاسگزارم.

صنعت نفت آبادان فرزین گروسیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فرزین گروسیان استقلال خوزستان کلین شیت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک ۲۵ ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!