Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یکی از کانال های خبری اصلاح طلبان، بدون به کار بردن لفظ شهادت، اقدام شجاعانه آمر به معروف بسیجی شهید محمد محمدی را با تیتر "درگیری و قتل یک بسیجی در شرق تهران" یاد کرد و بدون در نظر گرفته شدن مزاحمت این اراذل و اوباش برای یک خانم، درگیری این عناصر با آمر به معروف را در راستای درگیری بر سر «رعایت‌نشدن عفت کلام در فضای عمومی» از سوی ضاربان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاسدار بسیجی محمد محمدی  آمر به معروف و از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، روز گذشته یکشنبه27 مهرماه حوالی ساعت 19 حین درگیری با 7 نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد.   به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد نمودند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند اما اراذل و اوباش که در ابتدا 2 یا 3 نفر بودند به فحاشی ادامه دادند و با این پاسدار بسیجی نیز درگیر شده و سایر دوستان خود را نیز مطلع کردند. در جریان این درگیری، یکی از این اراذل که از قبل چاقویی را با خود به همراه داشت به پهلوی این بسیجی ضربه وارد می کند که به دلیل عمق زیاد این ضربه و پاره شدن ریه و قلب بسیجی محمدی، تلاش های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی نتیجه ماند و این بسیجی به شهادت رسید. دو نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده اند و 5 نفر دیگر از جمله ضارب متواری هستند.    امروز یکی از کانال های خبری اصلاح طلبان، بدون به کار بردن لفظ شهادت، از اقدام شجاعانه این آمر به معروف با تیتر "درگیری و قتل یک بسیجی در شرق تهران" یاد کرد و بدون در نظر گرفته شدن مزاحمت این اراذل و اوباش برای یک خانم، درگیری این عناصر با آمر به معروف را در راستای درگیری بر سر «رعایت‌نشدن عفت کلام در فضای عمومی» از سوی ضاربان عنوان کرد. به نظر می رسد این شیطنت های اصلاح طلبان در جمله سازی این خبر جای تامل دارد! گفتنی است مراسم تشییع شهید امر به معروف محمد محمدی چهارشنبه ۳۰ مهر ساعت ۸و نیم صبح از بیت شهید به آدرس میدان استخر خ 244 شرقی پ23 با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اراذل و اوباش آمر به معروف اصلاح طلبان محمد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ خانی پور گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به محض اطلاع از وقوع یک فقره ضرب و جرح در آزادراه زنجان – تبریز به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: چند نفر از اراذل و اوباش با ضرب و جرح عمدی و تخریب چند خودروی شخصی با سلاح سرد موجب ایراد خسارت جانی و مالی به افراد می‌شده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اقتدار، محل اختفای ۶ نفر از این اراذل را شناسایی و همه آنها را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افراد دستگیر شده با دستور مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا | مرگ یکی از اراذل و اوباش در پایتخت 
  • دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»
  • (ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!
  • (ویدیو) دستگیری اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو
  • فیلم/ دستگیری اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوارِ خیابان اندرزگو تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش در شاهرود
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز
  • گروکشی ی اطلاعاتی سابق درباره حجاب و تنبیه صهیونیست‌ها/ اصلاح طلبان رادیکال: مقابله با بی‌حجابی را تعطیل کنید!