Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:44:43 GMT

اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۶۹۷

اخبار کوتاه خراسان رضوی

سبزوار- رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: در پی گزارش دریافتی از انجام واکسیناسیون آبله گوسفند بوسیله افردی با اخذ وجه واکسن در یکی از روستاهای سبزوار، کارشناسان دامپزشکی به محل اعزام شدند.

ولی الله جغتایی افزود: طی بازدید از محل و بررسی موضوع مشخص شد افرادی فاقد مجوز مایه کوبی دامپزشکی با دریافت وجه از دامداران اقدام به واکسیناسیون آبله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با کشف نمونه واکسن آبله مورد استفاده و استعلام به عمل آمده، تقلبی بودن واکسن ثابت شد که در این راستا پرونده قضایی برای افراد متخلف تشکیل گردید.
شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد دارای ۳۴۰ هزار رأس دام سبک، ۱۱ هزار رأس دام سنگین و سه هزار نفر شتر است.

مشهد- فرماندار مشهد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس در این کلانشهر سه هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

محمدرضا هاشمی افزود: از مجموع هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات درخواستی برای کسب و کارهای آسیب دیده در این استان، ۶ هزار میلیارد ریال آن مربوط به شهرستان مشهد است که تاکنون بیش از ۵۲ درصد آن به متقاضیان پرداخت شده است.

۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد فعال است. 

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا مشهد سبزوار دام و طيور واکسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا مشهد سبزوار دام و طيور واکسن تسهیلات بانکی ویروس کرونا مشهد سبزوار دام و طيور واکسن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی امروز گفت: فشار خون و دیابت به عنوان شایع‌ ترین بیماری‌ ها میان متقاضیان حج تمتع امسال استان شناخته شده است.

  محمد رضا واحدی جو افزود: طبق بررسی های پزشکی انجام شده ۱۵ تا ۲۰ درصد متقاضیان حج امسال استان خراسان رضوی به فشار خون و ۱۰ تا ۱۵ درصد به بیماری دیابت مبتلا هستند.   وی شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی را ۹ هزار و ۵۶۷ نفر اعلام کرد که چهار هزار و ۳۶۵ نفر از این متقاضیان مرد و پنج هزار و ۲۰۲ نفر زن هستند و در قالب ۶۷ کاروان راهی زیارت خانه خدا می‌ شوند.   نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه متوسط سنی این متقاضیان ۵۶ سال است، گفت: معاینات پزشکی کلیه این متقاضیان انجام شده و ۱۸ نفر به دلیل عدم توانایی جسمی و مسائل پزشکی فاقد استطاعت بدنی تشخیص داده شده و با سایر متقاضیان جایگزین شدند.   وی بیان کرد: تزریق واکسن متقاضیان حج تمتع نیز از هفته آینده آغاز می شود که تزریق واکسن مننژیت برای کلیه افراد اجباری و سایر واکسن ها از جمله آنفلوانزا بر اساس توصیه پزشکان تزریق خواهد شد.   نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد جاری ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی