Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:58:52 GMT

مرغ در زنجان گران شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۷۸۷

مرغ در زنجان گران شد + جزئیات

گروه استان‌ها -رئیس سازمان صمت استان زنجان از گران شدن مرغ از فردا خبر داد و گفت: هر کیلو مرغ به قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ناصر فغفوری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 11 تن روغن جامد تهیه شده که از فردا توزیع خواهد شد، علاوه بر آن از طریق وزارتخانه هم حدود 300 تا 400 تن برای تامین روغن جامد مورد نیاز قنادی‌ها و کارخانه‌ها مجوز کشوری ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص قیمت مرغ افزود: توافق بر این شد از فردا با قیمت 20 هزار تومان توزیع شود و تمام مرغداری‌ها مکلف‌اند تمام مرغی که در استان تولید می‌شود را در استان توزیع کنند.

مرغ منجمد با نرخ دولتی در کرج توزیع می‌شودتشدید نظارت‌ها بر بازار مرغ در استان گیلان / برخورد جدی با هرگونه اختفاء و گرانفروشی ‌مسئولان همچنان ناتوان در کنترل قیمت و کمبود "مرغ" / سرزنش استاندار هم چاره‌ساز نبود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به موضوع شکر گفت: پیش‌بینی می‌شد که بعد از تخصیص ندادن ارز 4 هزار و 200 تومانی به تجار افزایش قیمت در شکر داشته باشیم. در حوزه شکر مصرفی خانوار مشکلی نیست و بسته‌های سه کیلویی با برچسب تنظیم بازار در بازار موجود است واما شکر مورد نیاز صنعت هم درحال پیگیری است.

وی در رابطه با نان تصریح کرد: حدود 3 هزار تن بیش از سهمیه سال 99 آرد داریم و به هیچ عنوان، هیچگونه تغییری در قیمت نان نخواهیم داشت و با هماهنگی سپاه، فرمانداری و نیروهای بسیجی مصوبه شهرستانی داریم که برای بخش‌های نظارتی کمک بگیریم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز شرایط جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی را برای استان انتظار داریم که گاهی با وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا پیش از ظهر فردا ادامه دارد، افزود: از بعدازظهر فردا شاهد نفوذ امواج ضعیفی به استان خواهیم بود که منجر به افزایش ناپایداری، پوشش ابر و افزایش نسبی سرعت وزش باد می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: تا روز چهارشنبه هفته بعد این امواج همچنان در استان مستقر خواهد بود و از بعدازظهر جمعه تا چهارشنبه هفته بعد احتمال رگبار باران خفیف و پراکنده و رعد و برق در استان وجود دارد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.


دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی در زنجان
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد