Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشستی با پیشکوستان دفاع گفت: همه آزادگان، جانبازان و شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و توانستند کمر صدام و صدامیان را بشکنند و نگذاشتند به تمامیت ارضی، استقلال و شرف ملت عزیز ایران اسلامی آسیبی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی در حوزه تجهیزات و توانمندیهای دفاعی به خودکفایی رسیده ایم تاکید کرد: اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی مرهون حماسه آفرینی ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های صبور و مقاوم این عزیزان است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای فرهنگ دفاع مقدس که با جهاد و شهادت آمیخته است، تاکید کرد: امروز وظیفه ما است که پاسدار خون شهدا باشیم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه‌داریم.

سیاری افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس قهرمانانی را داشتیم که با نثار خون خود صحنه جنگ را مدیریت کردند و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند و امروز این صحنه نبرد به ما واگذار شده است تا در میادین دیگر، دشمن خود را شکست دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید، اگرچه در جنگ سخت متوجه توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما شده است اما در صحنه های دیگر سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد که با توکل بر خداوند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم در این زمینه نیز مایوس شده است.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، صدام نیز با مولفه توان دفاعی-نظامی به کشورمان حمله کرد اما وجود عامل برترساز ایمان، اعتقاد، ایثارگری، شهادت طلبی و ولایت مداری در بین رزمندگان اسلام موجب شد ما پیروز میدان شویم.

در ادامه این نشست صمیمانه، پیشکسوتان حاضر در جلسه با بیان خاطراتی از عملیات های ماندگار هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت خود در زندان‌های رژیم بعث، یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزمانشان را گرامی داشتند.

27219

کد خبر 1445295

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی دفاع مقدس تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: در عملیات وعده صادق نبوغ نظامی ما به کار آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سلسله نشست‌های «جهاد تبیین» با موضوع جنگ شناختی و جنگ ترکیبی به‌همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول امروز برگزار شد.

دکتر سید نصیب‌الله دوستی‌مطلق عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با اشاره به طراحی بی‌نظیر عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: شناسایی تمام لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی و عبور پهپادها و موشک‌ها از 12 لایه پدافندی و برخورد دقیق به هدف، محصول طراحی بی‌نقص اعجوبه‌های نظامی کشورمان بود.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق نبوغ نظامی ما بکار آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد؛ افزود: این عملیات اثبات توان نظامی ایران بود و باید به این دارایی‌هایی که در حوزه دفاع و امنیت داریم افتخار کرد.

این استاد دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد و گفت: خبرگان نظامی دنیا پیام این حمله را دریافت کردند و فهمیدند. در سال‌های آینده دیگران نیز به ابعاد این حمله پی خواهند برد؛ به‌گونه‌ای که جهان به قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم خواهد شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان چرایی اینکه حمله از چند نقطه از داخل خاک ایران انجام شد؛ اظهار کرد: دشمن اهل محاسبه است و این تصور برای او پیش می‌آید که ایران از چند نقطه دیگر توان حمله دارد که ما از آن بی‌خبر هستیم؟ و همین تصور و انگاره توان تصمیم‌گیری طرف مقابل را به چالش کشیده و احتمال انجام عملیات متقابل را به صفر می‌رساند.

دوستی‌مطلق تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش در عملیات وعده صادق تمام توان پدافندی خود را به کار گرفتند و هیچ تکنولوژی نبود که داشته باشند و در این عملیات بدون استفاده بماند. لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم قدرت این مردم و نظام را و همچنین نبوغ فرزندان این انقلاب و این مرز و بوم را به رخ دنیا بکشیم و بار دیگر به آن‌ها اثبات کردیم که ما یک کشور مستقل هستیم و تحریم دیگر پاسخگو نیست. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود