Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، عصر دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد در استان البرز، گفت: تاکنون بخش عمده ای از مسکن مهر کشور تکمیل شده و در نظر است سایر پروژه‌های بدون عارضه نیز تا پایان آبان ماه امسال از مرحله نازک کاری عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ضروری است نیازها و کاستی زیر ساختی مسکن مهر باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن مرتفع شود و در این راستا همکاری لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی به عمل آمده است.

مهرآبادی از چند پروژه در حال ساخت مسکن مهر از جمله پروژه ۸۰۰ واحدی جنوب سازان شهر جدید هشتگرد که پس از حدود هفت سال توقف، به همت شرکت عمران در اردیبهشت ماه عملیات اجرایی آن‌ از سر گرفته شد، بازدید کرد.

گفتنی است در این بازدید جمعی از ساکنان پروژه‌های مسکن مهر از اقدامات مسؤولان و دست اندرکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به خاطر تسریع در احداث پروژه‌های مسکن مهر و تلاش برای تامین زیر ساخت‌ها تقدیر نمودند که مهرآبادی نیز ابراز امیدواری کرد تا روند فعلی خدمت رسانی شرکت عمران در جهت تکمیل پروژه ها و کسب رضایت مردمی ادامه یابد.

شایان ذکر است بزودی کلنگ زنی طرح اقدام‌ملی مسکن با حضور رئیس جمهور بصورت ویدیو کنفرانس در شهر جدید هشتگرد کلید می‌خورد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی استان البرز تکمیل پروژه های مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داود مخلصی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

دیگر خبرها

  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است