Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با پیگیری های در دست انجام سه پروژه بازار میوه و تره بار تا پایان سال جاری آماده و تعداد بازارهای میوه و تره بار فعال این منطقه به ۹بازار خواهد رسید.

امتداد :شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با پیگیری های در دست انجام سه پروژه بازار میوه و تره بار تا پایان سال جاری آماده و تعداد بازارهای میوه و تره بار فعال این منطقه به ۹بازار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، نصراله آبادیان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای سرانه رفاهی ساکنین محله های مرکزی شهر تهران و دسترسی به مایحتاج عمومی و مواد غذایی با کیفیت و قیمت مناسب افزود: در حال حاضر ۶ بازار میوه و تره بار در محله های این منطقه فعال هستند که طی توافق های انجام شده ۳ قطعه زمین برای راه اندازی بازارهای میوه و تره بار جدید به سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران تحویل داده شد.

آبادیان ادامه داد: یک قطعه زمین به مساحت ۱۶۴متر مربع در محله انقلاب واقع در خیابان برداران مظفر نبش کوچه سرمد و زمین دیگری در محله راه آهن به متراژ ۲۰۲ متر مربع در خیابان شوش شرقی،حدفاصل کوچه بیگلری اصل و شریفی و همچنین یک قطعه زمین در محله نفت واقع در خیابان رباط کریم، نرسیده به خیابان انبار نفت،گاراژ رحیمی به متراژ تقریبی ۲۰۰ متر مربع برای آماده سازی و راه اندازی بازار میوه و تره بار تحویل سازمان میادین شده است .

شهردار منطقه ۱۱ یاد آور شد: عملیات اجرایی بازار میوه و تره بار محله انقلاب تقریبا تمام شده و به زودی به بهره برداری می رسد. همچنین بیش از ۵۰% عملیات راه اندازی بازار تره بار محله انقلاب هم تمام شده و بازار تره بار محله انبار نفت نیز در مرحله دیوار کشی است که پیش بینی می شود بهره برداری از آن ها تا پایان سال جاری انجام شود.

او همچنین بیان کرد: یک قطعه زمین نیز در محله شیخ هادی واقع در ضلع شمال شرقی میدان حر به متراژ۵۹۰متر مربع در حال اخذ مجوز هستیم و در محله نواب هم در حال مکان یابی و رایزنی هستیم تا با هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران و موافقت سازمان میادین میوه و تره بار برای ساخت و راه اندازی بازار میوه و تره بار اقدام شود.

آبادیان در خصوص بازارهای میوه و تره بار فعال در محله های مرکزی شهر تهران گفت: بازارهای نواب، عباسی، قلمستان، بهارلو، جمالزاده و فروزش در حال حاضر فعالیت روزانه دارند .

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بازارهای میوه و تره بار بازار میوه و تره بار تا پایان سال جاری راه اندازی بازار شهر تهران قطعه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده در این منطقه را مورد بررسی قرار داد و از راه‌اندازی "ابر دولت" در قطب مرکز داده پیام خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر انصاری؛ معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

انصاری در ابتدای این بازدید نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه داشت، عملکرد این مجموعه فراتر از تکالیف تعیین شده ابزار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام، ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد که باید تدبیر شود تا این ظرفیت‌ها هرچه سریعتر بالفعل شود تا اثرات اقتصادی این توسعه بر اقتصاد کلان کل کشور اثرگذار باشد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های منطقه پیام جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد، افزود: یکی از این موارد ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

معاون وزیر ارتباطات همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده‌سازی کنیم.

هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری

انصاری همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه‌گذاران مراکز داده دانست.

در ابتدای این نشست اکبر قنبرپور؛ مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ارایه کرد و با اشاره به فعال شدن ظرفیت 2 نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

در ادامه نشست نیز نمایندگان شرکت‌های مرکز داده به بیان آخرین وضعیت و برنامه‌های آتی پروژه‌های خود پرداختند.

پس از پایان نشست، انصاری از محل احداث مراکز داده شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، آسیاتک و همراه پرداز زرین بازدید بعمل آورد و از نزدیک جزییات پیشرفت اجرای این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان