Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :عملیات احداث فاز اول پارک ترافیک در بوستان مهرگان منطقه یک در شمال تهران، آغاز شد.

امتداد :عملیات احداث فاز اول پارک ترافیک در بوستان مهرگان منطقه یک در شمال تهران، آغاز شد.

به گزارش امتداد ، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت : پارک ترافیک از بهترین روش‌ها برای آشناکردن کودکان با موضوع ترافیک است و کودکان بعنوان رانندگان آینده باید از کودکی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند بر همین اساس احداث پارک ترافیک می تواند با ایجاد محیطی کاملاً ایمن به روش بازی قوانین راهنمایی و رانندگی را به کودکان آموزش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در منطقه یک نیز اجرای این طرح در ضلع جنوب بوستان مهرگان در ناحیه شش، جانمایی و عملیات خاکبرداری آن در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۵۰ متر مربع آغاز شد.

خردمند گفت: پس از خاکبرداری، همسطح سازی و احداث دیوارسنگی، عملیات ترافیکی چون خط کشی، اجرای علائم عمودی و افقی، نصب المان های ترافیکی مانند پل هوایی به صورت نمادین و رینگ دوچرخه سواری و … اجرا می شود.

معاون ترافیک منطقه یک تصریح کرد: دسترسی به پارک ترافیک بوستان مهرگان از بزرگراه های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و ارتش امکان پذیر است و همین مزیت می تواند این پارک را محلی برای حضور دانش آموزان از سایر مناطق قرار دهد.

وی افزود: این بوستان با وجود مکان های مختلف بازی برای کودکان و نوجوانان از جمله سایت طناب کشی، اسکیت، رینگ دوچرخه سواری و … می تواند با تکمیل بوستان ترافیک بعنوان محلی برای اردوی تفریحی و آموزش دانش آموزان بعد از اتمام کرونا و بازگشایی مدارس قرار بگیرد

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بوستان مهرگان پارک ترافیک منطقه یک آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است

روح الله اکبری  دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور گرمسار در غرب استان سمنان گفت: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح های نهضت ملی که حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، اضافه کرد: بخشی دیگر تعهد دولت در احداث چهار میلیون مسکن طرح نهضت ملی در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در روستاها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه