Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ علی برجیس، پرستار اورژانس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید چمران اصفهان امروز به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی برجیس، پرستار اورژانس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید چمران اصفهان به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست که با این حساب تعداد شهدای مدافع سلامت اصفهان به 9 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستار تازه داماد بیمارستان شهید چمران پس از یک هفته جدال با ویروس منحوس کرونا و پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان، صبح امروز در این بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت و جان خود را از دست داد.

تشییع پیکر چهارمین مدافع سلامت در اصفهان به روایت تصاویرچهارمین پزشک مدافع سلامت اصفهان  آسمانی شدتوصیه مدافع سلامت بهبود یافته از کرونا به مردم: نذر پلاسما را فراموش نکنیم + فیلم

پیکر پاک و مطهر شهید برجیس ساعت 10 صبح فردا از مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی قلب شهید چمران تشییع و سپس در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

خسرو حکمت‌روش، دکتر مجید فرهاد، حامد مردانی، علی منصوری، علی اسد سلطانی، احمد طالبی، دکتر سید محمود نوریان، دکتر سعید حقیقی و دکتر سید محمد موسوی نیز از جمله دیگر شهدای مدافع سلامتی هستند که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند.

پیش از شهید برجیس، شهید دکتر سید حسن ابن شهیدی از پزشکان بازنشسته تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان به کووید19 مبتلا، و پس از 2 هفته جدال به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

انتهای پیام/167/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمع شهدای مدافع سلامت پیوست شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086536

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم