Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@09:24:43 GMT

تست کرونای رییس کمیته المپیک مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۴۰۳۲

تست کرونای رییس کمیته المپیک مثبت شد

کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت جسمانی رییس کمیته ملی المپیک پس از ابتلا به کرونا بیان کرد: بعد از ملاقات صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور ایران که تست کرونایش هم مثلا اعلام شد جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی ایشان خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهند بود. از ابتدای شیوع کرونا، صالحی امیری حضور دائمی و فعالی در راستای پیگیری چالش‌ها و مشکلات فدراسیون‌ها داشتند و هیچگاه عرصه راخالی نکرده ونخواهند کرد و کماکان مسایل را پیگیری خواهند کرد. در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: سال بسیار حساسی را سپری می‌کنیم که می‌بایست اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیون‌ها انجام شود. به هیچ عنوان نمی‌توان فعالیت‌های کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا تست کرونا صالحی امیری مبتلایان به کرونا کمیته ملی المپیک پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و محمدحسن پاسوار مشاور رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در مجموعه ورزشی غدیر، از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان بازدید کرد.

کارگری در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین شرایط فنی ملی پوشان و روند آماده سازی تیم، درجریان مسائل و دغدغه های کمانداران تیم ملی قرار گرفت.

سومین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان برای آمادگی حضور در بازی های پارالمپیک پاریس از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و ملی پوشان این رشته با هدایت میلاد وزیری سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند.

تیم ملی پاراتیراندازی با کمان ۷ سهمیه برای بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ بدست آورده است.

کد خبر 6080707

دیگر خبرها

  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • ارزش‌گذاری اقتصادی محیط‌زیست در راستای تحقق شعار سال