Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کاراته گفت: ملی پوشان کاراته ایران بر خلاف ورزشکاران رشته‌هایی مثل کشتی، جودو و تکواندو، جای مشخصی برای تمرین ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته درباره آغاز تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: بعد از لغو آخرین مسابقات کاراته در کشور مراکش، اردوهای ما هم به تبع آن کنسل شد و کسب باقی مانده سهمیه المپیک برای کاراته ایران به تصمیم فدراسیون جهانی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی موکول شد که همچنان با توجه به شیوع این بیماری تصمیم خاصی در اینبازه گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه افزود: دو مسابقه دیگر که قرار بود در کشورهای روسیه و ایتالیا برگزار شود نیز لغو و به زمان دیگری موکول شد اما زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است‌. نزدیک‌ترین رویدادی که به ما اعلام شده رقابت‌های مراکش است که قرار است در فروردین 1400 برگزار شود.   وی درباره آغاز تمرینات تیم ملی گفت: تاکنون هیچ اردویی برای ملی پوشان برگزار نشده البته  کادر فنی برنامه داشت به دلیل فشردگی مسابقات در سال گذشته استراحتی برای ملی پوشان در نظر بگیرد اما این بیماری باعث شد مدت زیادی ملی پوشان به دور از تمرین باشند. با تصمیم کادر فنی قرار بر این شد از مهرماه تمرینات ملی پوشان به صورت انفرادی از سر گرفته شود و شرایط بدنی و آمادگی جسمانی آن ها زیر نظر باشد و بعد از اینکه به حد ایده آل برای حضور در اردوها رسیدند، اردوی تیم ملی را برپا کنیم.   مربی تیم ملی کاراته که با رادیو ایران صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: به صورت قطعی اردوها را بعد از جلسه نهایی که فردا در فدراسیون برگزار خواهد شد، برپا می کنیم و با مشخص شدن مکان تمرین از نیمه اول آبان ماه به مدت 12 روز اولین تمرین تیم  ملی را برگزار خواهیم کرد.   وی در پاسخ به اینکه قرار است نفرات تمرینی جدیدی را به اردونشینان کاراته اضافه شوند یا خیر، گفت: قرار بر این است از تمامی پتانسیل کاراته استفاده کنیم. همیشه امیدهای کاراته ایران با بزرگسالان تمرین می کردند اما بعد از کرونا به دلیل رعایت حال ورزشکاران بنا بر این است که حداکثر 4 نفر را در کنار ملی پوشان به عنوان حریف تمرینی داشته باشیم که مشکلی بوجود نیاید.   روحانی در پایان درباره ایجاد اردوی مشترک با تیم ملی روسیه با توجه به اینکه   حسین روحانی سرمربی گری تیم ملی روسیه را بر عهده دارد، گفت: با او صحبت‌هایی انجام شده ولی با توجه به این بیماری ریسک بسیار بالایی دارد که بخواهیم اردوی مشترک در روسیه داشته باشیم و این برخوردها مشکلات را سخت‌تر می‌کند، الان چندین کشور اردوی مشترک برگزار کرده‌اند ولی این امکان برای تیم ملی کاراته ایران کمی سخت به نظر می‌رسد. البته دلیل اصلی برگزار نشدن اردوهای تیم ملی کاراته نبود جای مشخص برای تمرین ملی پوشان کاراته است، مکانی که رشته‌های تکواندو، جودو، کشتی از آن بهره می‌برند و ما از داشتن آن محروم هستیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته ایران ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

با اینکه کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده، اما گفته می‌شود او به همراه حسن یزدانی و هادی وفایی پور به تورنمنت مجارستان خواهند رفت تا تکلیف ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در المپیک پاریس در آن اردو مشخص شود. البته قرار بود پس از عید حسن یزدانی تمرینات خود را روی تشک کشتی آغاز کند اما در فاصله ۹۳ روز تا المپیک، همچنان وضعیت نامشخصی دارد.

نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر بودند:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی

کد خبر 846953

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت