Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان فرانس واروش است.

بارسلونا و فرانس واروش در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه G به مصاف هم خواهند رفت. این نخستین تقابل این دو تیم در تاریخ است و برای فرانس واروش دیداری خاص محسوب می شود چرا که این تیم پس از 25 سال دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این دیدار:

اطلاعات بازی بارسلونا و فرانس واروش تاریخ برگزاری: سه شنبه، 29 مهر 1399 (20 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: نیوکمپ، بارسلونا بررسی وضعیت تیم های بارسلونا و فرانس واروش بارسلونا که فصل را با تغییرات بسیاری شروع کرد، به دنبال یک ماجراجویی جدید با رونالد کومان است. بارسلونا لالیگا را با اقتدار شروع کرد و دو بازی ابتدایی را برد اما در نهایت مقابل سویا با نتیجه تساوی متوقف شد و آخرین دیدار خود پیش از این دیدار را نیز مقابل ختافه با یک گل واگذار کرد تا نخستین شکست خود تحت هدایت کومان را خیلی زود تجربه کند. این تیم حال به دنبال این است که مقابل فرانس واروش پیروز شده و با پیروزی به مصاف رئال مادرید برود. بارسلونا در حالی مقابل فرانس واروش قرار می گیرد که مارک آندره تراشتگن و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت همراه خود ندارد. فرانس واروش مجارستان، صدرنشین لیگ برتر این کشور با شکست دادن حریفان خود اعم از تیم های بزرگی چون سلتیک و دینامو زاگرب به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. این تیم در این فصل لیگ کشورش پنج بازی انجام داده و در چهار دیدار پیروز شده و شکستی نداشته است. فرانس واروش نشان داده است که تیمی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. ترکیب احتمالی بارسلونا و فرانس واروش

بارسلونا (1-3-2-4): نتو | دست، لنگلت، پیکه، روبرتو | دی یونگ، بوسکتس | فاتی، کوتینیو، مسی | گریزمان

فرانس واروش (1-3-2-4): دیبوش | هایستر، کواچوویچ، بلازیچ، لوورنشیش | سومالیا، خاراتین | انگوئن، زیگر، ایزاییل | بولی

غایبان بارسلونا و فرانس واروش

بارسلونا: جوردی آلبا، مارک آندره تراشتگن، ساموئل اومتیتی (مصدوم)

فرانس واروش: _

نکات آماری فرانس واروش در 11 دیدار اخیر خود شکست نخورده است. بارسلونا در هر 7 بازی خانگی اخیر خود گلزنی کرده است. بارسلونا و فرانس واروش هر دو در 3 دیدار گذشته خود 4 گل زده اند. فرانس واروش در 19 دیدار اخیر خود شکست نخورده است. پیش بینی هواسکورد

بارسلونا 3-0 فرانس واروش

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ وینگارد دانمارکی برنده دو بار رقابت‌های دوچرخه سواری تور دو فرانس، ۱۲ روز پس از تحمل یک تصادف شدید در اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

در اوایل ماه جاری، مرحله چهارم مسابقه باسک شاهد یک تصادف بزرگ بود که باعث شد وینگارد (۲۷ ساله) دچار شکستگی استخوان ترقوه و چندین دنده شود.هفته گذشته ­وینگارد تحت عمل جراحی موفقیت آمیز استخوان ترقوه قرار گرفته است. او دیروز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که دوباره به طور کامل بهبود پیدا کنیم.»

وینگارد امیدوار است که به موقع بهبود یابد و از عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس دفاع کند، اما آمادگی او تحت تأثیر این حادثه قرار گرفت و مدیر تیم او گفت که ­وینگارد یک اردوی آموزشی در ماه می‌را از دست خواهد داد.

تور دو فرانس از ۲۹ ژوئن در فلورانس آغاز می‌شود و در ۲۱ جولای در نیس به پایان می‌رسد.

تور دو فرانس یکی از معتبر‌ترین تور‌های دوچرخه سواری جاده جهان است که که هر ساله به مدت ۳ هفته در جاده‌های فرانسه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • پی‌اس‌جی جواب کری بارسلونا را داد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی