Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار ابراهیم قربان‌زاده درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ٦٠ مورد آماده باش برای برقراری نظم و امنیت در استان داشته‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته‌ موضوعات مختلفی مانند شهادت سردار سلیمانی، هدفمندی یارانه‌ها، حمله مقتدرانه به مقر آمریکا در عراق، انتخابات مجلس و شیوع بیماری کرونا موجب شد موج سواری معاندان را داشته‌ باشیم، تصریح کرد: اما با حضور مقتدرانه ناجا برگ‌زرین دیگری بر افتخارات نیروی انتظامی در استان رقم خورد و در مراسم دهه پایانی صفر حضور شاهد حضور چشمگیر برای تأمین نظم و امنیت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ١٦هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ١١٠ برقرار می‌شود که نیمی از آن‌ها به مأموریت منجر می‌شوند، افزود: با این وجود کشف بیش از ٣٢درصد انواع جرایم و بیش از ٩٥ درصد قتل‌ها، افزایش ٣٤ درصدی کشف مواد مخدر، کاهش تصادفات، کاهش فعالیت اراذل و اوباش و مقابله با کرونا در کنار مدافعان سلامت طی یک سال گذشته از اقدامات این نیروی انتظامی است.

امنیت محصول همدلی جمعی است

در بخش دیگری از این مراسم رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: امروز با وجود برخی ناامنی ها در اطراف کشورمان در شهرها و خراسان رضوی به دلیل برقراری امنیت زبانزد هستیم و این امنیت محصول همدلی جمعی است که نیروی انتظامی در خط مقدم آن ایستاده است.

حجت الاسلام علیرضا رامیار با تأکید بر این مطلب که برقراری این امنیت هزینه داشته و ناجا در کشور حدوداً ١٣ هزار و ٥٠٠ شهید و در خراسان رضوی حدود هزار شهید در کنار ٢٤٤ شهید مرزبانی تقدیم کرده و باید امنیت را با تلاش به نقطه ایده‌آل برسانیم، گفت: بیش از ٢٠٠ ماموریت منحصر به فرد در ناجا انجام می‌شود که البته ممکن است خطا هم وجود داشته باشد اما تلاش شبانه روزی ناجا در حال انجام است.

گفتنی است؛ در این مراسم سردوشی سربازان وظیفه اعطا و از نیروهای نمونه قدردانی شد.

انتهای‌ پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان رضوی امنیت سردار سلیمانی نیروی انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی گفت: در دوره اخیر این جشنواره سطح برگزاری و کیفیت اجرا‌ها به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته است که این پیشرفت، نتیجه تلاش‌های مستمر و جذب مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی ذبیحی، دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.


دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجرا‌ها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.
در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز