Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- «زهرا خواجوی» رکوردار کلین شیت فوتبال ایران رسماً قرارداد خود را با وچان کردستان فسخ کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از سنندج، «زهرا خواجوی» رکوردار کلین شیت فوتبال ایران رسماً قرارداد خود را با وچان کردستان فسخ کرد.

رکوردار کلین شیت فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم از فسخ قرارداد خود با وچان کردستان خبر داد و در این‌باره گفت: بنده دو سال در این تیم فوتبال که تنها نماینده استان کردستان بود توپ زدم و به مقام‌های سوم و نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: سال گذشته عملکرد خوبی در وچان داشتم و توانستم رکودار کلین شیت فوتبال آقایان و بانوان کشور شوم. 

خواجوی بیان کرد: امسال هم در ابتدای نقل و ‌انتقالات با تیم وچان قرارداد امضاء کردم و سر تمرین حاضر شدم اما متأسفانه شرایط و جو تیم را نتوانستم بپذیرم و قرارداد خودم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به جایی بروم که آرامش داشته و ‌از یک‌سری مسائل دور باشم و از همه مهم‌تر من تشنه موفقیت روزافزون هستم و موفقیت  خودم‌ را در رفتن از این تیم دیدم.

دروازه‌بان کردستانی رکورد کلین‌شیت فوتبال ایران را شکست / ‌زهرا خواجوی‌ 20 ساله ‌940 دقیقه گل نخورد‌گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با رکورددار کلین‌شیت فوتبال ایران / ‌آیا زهرا خواجوی‌ ‌لژیونر می‌شود؟ + فیلم

دروازه بان تیم ملی بانوان اظهار کرد: خوشحالم که در طی این مدتی که در این تیم بودم نقش مثبت و تأثیرگذاری در افتخارات این تیم و ارتقای سطح کیفی و معرفی شدن فوتبال کردستان در ایران داشته و از مدیریت و‌ تلاش‌های شبانه‌روزی باشگاه وچان، بزرگان فوتبال، مسئولان و مردم عزیز کردستان‌ بابت محبت و ‌مهمان نوازی‌هایشان تشکر کرده و برای تیم وچان آرزوی موفقیت می‌کنم.

گفتنی است؛ بانوان فوتبال استان در قالب تیم وچان کردستان سال گذشته با درخشش خود توانستند نائب قهرمان لیگ برتر بانوان بشوند.

امسال و با شروع فصل نقل و انتقالات، وچان با تمدید بازیکنان اصلی خود از جمله خواجوی دروازه بان اول تیم ملی عزم خود را برای قهرمانی جزم و خیلی زود تمرینات خود را زیر نظر «فاطمه صادقی» شروع کرد اما امروز خواجوی با فسخ قرارداد خود با وچان این تیم را با چالش بزرگی روبه‌رو ساخت.

انتهای پیام/489/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلین شیت فوتبال ایران وچان کردستان قرارداد خود زهرا خواجوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!

پسر خداداد افشاریان در لیگ یک در اکثر هفته ها قضاوت کرده است.

طرفداری | تعداد قضاوت های پسر خداداد افشاریان در لیگ یک بسیار زیاد شده است.

در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، شاهد حضور پوریا افشاریان، فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در جمع سه داور برتر این مسابقات از نظر تعداد قضاوت هستیم. این موضوع حواشی را به همراه داشته، چرا که برخی معتقدند حضور فرزند رئیس کمیته داوران در این رده از فوتبال، شائبه‌ی اعمال نفوذ را به وجود می‌آورد.

بر اساس آمار، تا پایان هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول، سه داور شامل ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با 7 قضاوت در صدر جدول قرار دارند. پوریا افشاریان علاوه بر قضاوت به عنوان داور وسط، در دو مسابقه نیز به عنوان داور چهارم حضور داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد 5 مورد از 9 قضاوت پوریا افشاریان به بازی‌های تیم‌های شیرازی اختصاص داشته است. 4 بازی مربوط به فجرسپاسی و 1 بازی نیز به شهر راز شیراز تعلق دارد.

همچنین 4 قضاوت او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده و 3 بازی را در پایتخت سوت زده است. 3 بازی دیگر نیز طبق برنامه به تیم استقلال ملاثانی اختصاص داشت که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه، لغو شد.

حضور پوریا افشاریان در جمع برترین داوران لیگ دسته اول، با توجه به شغل پدرش، سوالات و ابهاماتی را به وجود آورده است. برخی معتقدند که این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اعمال نفوذ و تبعیض را به همراه داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • بند اخراج در قرارداد ناگلزمان: حواست را جمع کن!