Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جمعی از کشاورزان خوزستانی خسارت دیده از سیل بهار۹۸ با تجمع مقابل استانداری خوزستان پرداخت خسارت‌ وارده به زمین‌های کشاورزی خود را خواستار شدند.

این کشاورزان که بخش‌ زیادی از مزارع آنان در جریان سیل سال گذشته دچار آبگرفتگی شد خواستار تعیین تکلیف پرداخت خسارت و دریافت غرامت با توجه به پرونده های تشکیل شده در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدارحم امیری زاده در خصوص مطالبه این کشاورزان گفت: سازمان جهاد کشاورزی متولی پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده از سیل نیست و بانک‌های عامل باید خسارت کشاورزان را پرداخت کنند لذا نمی‌توان زمان دقیقی برای پرداخت مطالبات کشاورزان مشخص کرد.

وی با بیان اینکه زمان پرداخت ۵۰ درصد مابقی طلب کشاورزان بابت خسارت سیل باید مشخص شود افزود:چهار هزارو ۵۸۰ میلیارد ریال غرامت بلاعوض برای نوسازی و بازسازی مناطق سیل زده استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان ادامه داد: در آخرین تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان ۱۱هزارو ۳۹۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد که از این اعتبار برای بهسازی ۹۶۱ کیلومتر کانال های عمومی و انهار سنتی ۱۶۸ هزارو ۶۶۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به تعمیر و بازسازی ۶۸ ایستگاه پمپاژ و خرید پمپ افزود: ۲۸هزار میلیون ریال اعتبار برای بازسازی ۶۸ ایستگاه پمپاژ و خرید پمپ به مناطق سیل زده در نظر گرفته شده همچنین از دیگر طرح های باز سازی مناطق سیل زده استان اختصاص ۱۲۹ هزارو ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی ۸۹ کیلومتر جاده بین مزارع عمومی می باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان ادامه داد: چهار هزارو ۵۸۰ میلیارد ریال به عنوان کمک بلاعوض برای جبران خسارت کشاورزان خوزستانی ناشی از سیل سال گذشته در نظر گرفته شده است .

امیری‌زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات به مناطق سیل زده گفت: پنج هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی برای مناطق سیل زده خوزستان اختصاص داده شده است.

در جریان سیلاب بهار ۹۸ بیش از ۲۰۰هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرهای غربی ، شمالی ، مرکزی و جنوبی خوزستان دچار آبگرفتگی‌ شدند و محصول به بار نشسته آنان از بین رفت.

پربیننده ترین ماءالشعیر و مالت ۵۰درصد گران شد عرضه قطره‌چکانی به بازار در گرانی و کمبود روغن چه اثراتی داشت؟ گوجه‌فرنگی چطور کمیاب و گران شد؟ صید ماهیان استخوانی دریای خزر +عکس احتمال کاهش تولید گندم در سال آینده بسیار زیاد است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوزستان مناطق سیل زده خوزستان بازسازی مناطق سیل زده سازمان جهادکشاورزی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مناطق سیل زده میلیارد ریال پرداخت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلف برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیررسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

 

* مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره 1218، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد).

مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

* مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیت بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد