Web Analytics Made Easy - Statcounter

​قابل توجه بانوان طلبه و مبلغ که پیشتر در طرح ملی بیان شرکت کرده اند و موفق به اخذگواهی مربوطه نشده اندموقعیت ویژه برای اتمام دوره بیان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  بانوان طلبه و مبلغ که پیشتر در طرح ملی بیان شرکت کرده اند و موفق به اخذگواهی مربوطه نشده اندموقعیت ویژه برای اتمام دوره بیان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به اینکه طرح ملی بیان شامل سه دوره مقدماتی، تکمیلی و مجازی بوده و با درنظر گرفتن شرایط خاص برای بانوان، برای کسانی که در دو دوره از سه دوره‌ی طرح بیان شرکت کرده‌اند و یا در هر سه دوره شرکت کرده ولی تنها در آزمون دو دوره‌ قبول شده‌اند، برای مدت محدودی موقعیت ویژه­ای ایجاد گردید تا این افراد بتوانند دوره را به اتمام رسانده و گواهی دریافت نمایند.

برای دریافت گواهی باید مقاله‌ای با موضوع نماز آماده  و تا تاریخ 15 آبان­ماه سال 99  ارسال کنند و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 02532144336 تماس حاصل نمایید.

 

بانوان طلبه جهت مشاهده وضعیت خود اینجا کلیک کنید و سپس فایل مربوطه را از حالت فشرده خارج کرده و کدملی خود را در بخش مربوطه وارد نمایید.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره بیان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران طلاب خواهر بانوان طلبه شرکت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه