Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پس از انتشار پیام توییتری رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حذف نام سودان از لیست کشور‌های حامی تروریستم مقامات این کشور آفریقایی و همچنین رسانه‌های صهیونیستی واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل المیادین، دقایقی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام در صفحه توییتری خود نوشت:خبرهای عالی! دولت جدید سودان که در حال دستیابی به پیشرفت‌های بسیار بزرگی است، با پرداخت 335 میلیون دلار به آسیب‌دیدگان و خانواده قربانیان آمریکایی تروریسم موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض پرداخت این مبلغ، من سودان را از فهرست دولت‌های حامی تروریسم حذف خواهم کرد.

لحظاتی پس از انتشار این پست توییتری «فیصل محمد صالح» وزیر ارتباطات و رسانه سودان واکنش نشان داد و گفت: حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم نویده دهنده آغاز مرحله ای جدید (در تاریخ این کشور) و یک حرکت بزرگ است.

همزمان با این واکنش وزیر سودانی رسانه های صهیونیستی نیز با انتشار اخبارهای جداگانه خبر دادند که پیشرفت های قابل ملاحظه ای در پرونده سودان و رژیم صهیونیستی و عادی سازی میان دو طرف البته با میانجیگری آمریکا رخ داده است.

همچنین «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان نیز در این باره اظهار کرد: حذف نام خارطوم از لیست کشورهای حامی تروریسم نشان دهنده وقوع یک تغییر تاریخی در سرنوشت سودان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دونالد ترامپ دولت سودان تروریسم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مقامات اسرائیل پیشنهاد واکنش فوری به حمله ایران دادند؟ | حمله ای که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را به هم ریخت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منابع رسانه‌ای از اختلافات شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله این رژیم به محل کنسولگری کشورمان در دمشق با انجام حملات موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی پرده برداشتند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: در مورد لزوم پاسخ به حمله ایران توافق وجود دارد، اما اختلافات درباره نحوه و زمان پاسخگویی است.

طبق این گزارش، «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد واکنش فوری به این حمله را دادند، اما این پیشنهاد رد شد.

این شبکه همچنین فاش کرد: برخی در کابینه جنگ معتقدند معادله باید چشم در برابر چشم، در یک دور درگیری کوتاه و فوری باشد، در حالی که برخی دیگر می‌گویند باید منتظر ماند، خوب برنامه ریزی کرد و سپس به حمله ایران پاسخ داد.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران ۱.۳ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان نیز در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد عملیات وعده صادق شامل هدف قرار گرفتن مقر اطلاعاتی دشمن صهیونیستی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم» بوده است و از این ۲ پایگاه برای حمله به محل کنسولگری ایران در دمشق استفاده شده بود.

کد خبر 844560 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!+ عکس
  • «رجزواره حماسی» واکنش اهالی فرهنگ و هنر به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • شبی که اسراییلی‌ها فرار می‎‌کردند/ مثل یک عید بزرگ!
  • واکنش آمریکا به مطلع بودن از عملیات «وعده صادق»
  • کدام مقامات اسرائیل پیشنهاد واکنش فوری به حمله ایران دادند؟ | حمله ای که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را به هم ریخت
  • واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا + عکس