Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@18:55:35 GMT

مقصران غرامت سنگین به شفر محاکمه نمی شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۴۸۰۱

مقصران غرامت سنگین به شفر محاکمه نمی شوند؟

رئیس هئیت مدیره استقلال شامگاه یکشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مدعی شد که صبح روز دوشنبه خبرهای خوبی برای هواداران استقلال خواهد داشت، هواداران استقلال که به هیچ عنوان از خلیل‌زاده خاطره خوشی نداشتند، زیاد به این ادعا توجه نکردند اما صبح روز دوشنبه خلیل‌زاده مدعی شد از طلب ۶۰۰ هزار دلاری وینفرد شفر مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را برای وی حواله کرده است و ظرف روزهای آینده باقیمانده طلب این سرمربی آلمانی نیز پرداخت خواهد شد تا مشکل مسدود شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال از سوی فیفا برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا حسینی/

رئیس هئیت مدیره استقلال شامگاه یکشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مدعی شد که صبح روز دوشنبه خبرهای خوبی برای هواداران استقلال خواهد داشت، هواداران استقلال که به هیچ عنوان از خلیل‌زاده خاطره خوشی نداشتند، زیاد به این ادعا توجه نکردند اما صبح روز دوشنبه خلیل‌زاده مدعی شد از طلب ۶۰۰ هزار دلاری وینفرد شفر مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را برای وی حواله کرده است و ظرف روزهای آینده باقیمانده طلب این سرمربی آلمانی نیز پرداخت خواهد شد تا مشکل مسدود شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال از سوی فیفا برطرف شود.

*شیطنت ساشا؟

با انتشار این استوری و انعکاس آن در فضای مجازی این امیدواری برای هواداران استقلال به وجود آمد که مشکل پرونده شفر پس از مدت‌ها در حال حل شدن است اما در این میان یک خبر نگران کننده دیگر از قول ساشا شفر توسط یک رسانه فارسی زبان منتشر شد مبنی بر اینکه هنوز پولی به حساب وینفرد شفر واریز نشده است!

با انتشار این خبر دوباره فضای بی‌اعتمادی در میان هواداران استقلال شکل گرفت اما اسماعیل خلیل‌زاده با قاطعیت مدعی شد که پارت اول بدهی شفر پرداخت شده و ظرف روزهای آینده باقیمانده پول نیز به حساب وی واریز خواهد شد، نکته امیدوارکننده در این میان اینجا بود که ساشا شفر در بخشی از مصاحبه خود عنوان کرد تا این لحظه پول به حساب شفر واریز نشده، اتفاقی که به گفته کارشناسان بانکی کاملاً طبیعی است چون مراحل واریز پول زمان بر است و همان اتفاقی که در خصوص ماجرای واریز پول برانکو رخ داد در خصوص شفر هم رخ خواهد داد به همین دلیل باید صبر کرد تا زمان مشخص شده از سوی سیستم بانکی طی شود.

*سکوت عجیب

با وجود این، اعضای هیئت مدیره استقلال هیچ یک در این خصوص موضع‌گیری نکردند تا موضوع قطعی شود سپس این ماجرا را به صورت رسمی عنوان کنند، قرار بود شامگاه یکشنبه باشگاه استقلال در قالب بیانیه‌ای رسمی ماجرای واریز پول دیاباته، شفر و میلیچ را تشریح کند اما این بیانیه روی خروجی سایت استقلال قرار نگرفت تا تأییدیه نهایی به دست باشگاه برسد سپس آن‌ها اقدام به انتشار رسمی ماجرا کنند چون ممکن بود اختلافات میان طلبکاران و باشگاه با انتشار این بیانیه تشدید شود.

*غرامت سنگین

اما نکته ای که در این میان نمی‌توان از کنار آن به سادگی عبور کرد خسارت سنگین غرامت وینفرد شفر به باشگاه استقلال بود. در شرایطی که از مدت‌ها قبل بنا به گفته اعضای هیئت مدیره و مسئولان وزارت ورزش بودجه مورد نظر برای پرداخت این بدهی‌ها مهیا شده بود احمد سعادتمند از پرداخت این مبلغ سرباز زد تا استقلال با انبوهی از بدهی‌های معوقه روبه‌رو شود.

اگر طلب وینفرد شفر فروردین ماه سال جاری پرداخت می‌شد نزدیک به ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پیرمرد آلمانی پرداخت می‌شد اما این اتفاق رخ نداد تا میزان پرداختی به این مربی بیشتر شود.

چنانچه مطالبه پیرمرد آلمانی اردیبهشت ماه نیز پرداخت می‌شد استقلال می‌توانست با رقمی حدود ۱۰میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان این پرونده را برای همیشه ببندد اما بازهم این اتفاق رخ نداد!

اگر مدیران باشگاه استقلال خردادماه اقدام به پرداخت طلب شفر می‌کردند بازهم استقلال سود می‌کرد و مبلغی حدود۱۱میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به طرف مقابل پرداخت می‌کرد تا فرایند تسویه حساب انجام شود.

با وجود تداوم سریال بی‌تفاوتی مدیران استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات شفر، رقم پرداختی باشگاه در تیرماه هم افزایش پیدا می‌کند تا میزان بدهی به عدد ۱۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان نزدیک شود ولی بازهم خبری از پرداخت بدهی نیست!

با افزایش نرخ ارز هر ماه این مبلغ بیشتر از ماه قبل می‌شود تا جایی که مشخص می‌شود اگر استقلال نسبت به پرداخت بدهی اقدام نکند با کسر امتیاز مواجه خواهد شد به همین دلیل استقلال مجبور می‌شود با افزایش سرسام آور نسبت به فروردین سال جاری رقم مذکور را پرداخت کند.

استقلال با احتساب نرخ امروز ارز باید رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان به شفر بپردازد تا این پرونده بحث برانگیز بسته شود! در حالی که استقلال فروردین ماه با کمتر از نصف این مبلغ می‌توانست بدهی شفر را پرداخت کند.

حالا سؤال اینجاست چه کسی به واسطه این خسارت هنگفت به مجموعه استقلال محاکمه خواهد شد؟ آیا پرونده مدیران متخلف رسیدگی خواهد شد؟ به ویژه که هنوز سرنوشت کمک چند میلیاردی ایرانسل به باشگاه استقلال برای هواداران مبهم است و باید شفاف سازی کامل در این خصوص انجام شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر هواداران استقلال باشگاه استقلال صبح روز دوشنبه برای هواداران میلیون تومان وینفرد شفر خلیل زاده خواهد شد مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه

دیگر خبرها

  • ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل