Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت لبنان روز دوشنبه اعلام کردند که نتیجه تست کرونای یک مقام بلندپایه امنیتی این کشور که هم اکنون در ایالات متحده به سر می‌برد، مثبت بوده است.

ابتلای این مقام امنیتی سبب شد که وی بازگشت از واشنگتن را به تأخیر اندازد و نشستهای آتی خود را در پاریس لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت مدیره امنیت عمومی لبنان با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که شرایط جسمانی سرلشگر «عباس ابراهیم» - که ریاست این هیأت را برعهده دارد- خوب است.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که عباس ابراهیم هفته گذشته در کاخ سفید با «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی ایالات متحده دیدار و پیرامون شهروندان آمریکایی زندانی در سوریه با وی گفتگو کرد.

یک مقام لبنانی اعلام کرد که ماه میلادی گذشته عباس ابراهیم در پاریس با فرمانده اطلاعات فرانسه در مورد تشکیل یک دولت جدید برای مقابله با بحران عمیق اقتصادی در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 5052042

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان ایالات متحده امریکا بیماری واگیر رابرت اوبرایان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ فلسطین ویروس کرونا عربستان سعودی ترکیه لبنان روسیه ایران مناقشه قره باغ عادی سازی روابط با اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • خط و نشان مقام بلندپایه ارتش برای اسرائیل: منتظریم دست از پا خطا کنید / با کسی که به خاکمان تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود