Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@15:40:11 GMT

پوشش متفاوت الناز شاکردوست در کویر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۴۸۷۰

پوشش متفاوت الناز شاکردوست در کویر +عکس

پوشش متفاوت الناز شاکردوست در کویر +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: الناز شاکردوست بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کتابخانه باقر العلوم (ع) در سال ۱۳۷۹ در روستای عز آباد شهرستان اشکذر تاسیس شد این کتابخانه در حال حاضر دارای بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب است همچنین این کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق است.

او بیان کرد: در کتابخانه باقر العلوم (ع) فعالیت‌های فرهنگی از جمله قصه گویی، نقاشی نشست کتابخوان، نقد و بررسی کتاب، شو نشینی فرهنگی همراه با نشست‌های شاهنامه خوانی و .. برگزار می‌شود.

حفیظی اظهار داشت:روستای عزآباد رستاق در نهمین دوره جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب کشور در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه شده است.
 
او گفت: برنامه تقدیر از خانم راضیه رنجبر کتابدار کتابخانه با حضور مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد، فرماندار اشکذر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ بخشداربخش مرکزی اشکذر و جمعی از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.


رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر بیان کرد: روستای عزآباد در رستاق همواره در حوزه‌های مختلف پیشگام است و اغلب افراد روستا فرهنگی و اهل مطالعه هستند که با حمایت مسئولان می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش در روستا ترویج داد.

او اظهار داشت: هرچند شبکه‌های مجازی امروزه مورد اقبال جامعه واقع شده است در حالی که هیچ چیز نمی‌تواند جای کتاب و مطالعه را بگیرد و به همین دلیل نقش کتاب همواره باید مورد توجه آحاد جامعه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان جعلی است (+عکس)
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • ورود یگان ویژه به کویر!