Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:20:48 GMT

تشکیلات دانشگاهی وحدت رویه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۴۹۱۵

تشکیلات دانشگاهی وحدت رویه داشته باشند

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که فعالیت تشکیلات دانشگاهی با این‌که دشوار است باید برپایه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق باشد، گفت: تشکیلات دانشگاهی علاوه‌بر تعیین اهداف مشخص و برنامه‌ریزی عملیاتی باید همراه با اخلاص، وحدت رویه و تفاهم بین اعضا و آرمان‌گرایی باشد.

حجت‌الاسلام محمد نظری، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اخلاص در کارها، تلاش‌ها را به ثمر می‌رساند و مورد رضای خداوند است، مؤمن با اخلاص سنجیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که فعالیت تشکیلات دانشگاهی با این‌که دشوار است باید برپایه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق باشد، عنوان کرد: تشکیلات دانشگاهی علاوه‌بر تعیین اهداف مشخص و برنامه‌ریزی عملیاتی باید همراه با اخلاص، وحدت رویه و تفاهم بین اعضا و آرمان‌گرایی باشد.

نظری ادامه داد: اخلاص موجب برکت، تلاش مضاعف و همیاری بین اعضا می‌شود؛ چراکه مؤمنان با کثرت کار سنجیده نمی‌شوند بلکه ملاک سنجش آنان اخلاص در کار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این‌که افراد انقلابی باید فعالیت تشکیلاتی و نه انفرادی داشته باشند، گفت: انقلابی کسی است که در راستای پیشبرد جریان انقلاب مشارکت داشته باشد.

وی با بیان این‌که با توجه به تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر ضرورت ایجاد روحیه امیدواری بین جوانان و جامعه، باید با حرکت در راستای تحقق رهنمودهای رهبری برای این منظور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شود، عنوان کرد: مراکز دانشگاهی باید برای ایجاد روحیه امید بین جوانان و جامعه دانشجویی برنامه‌ای مدون داشته و تحقق این مهم را در اولویت سیاست‌های کاری خود قرار دهند.

نظری با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی در مرحله سوم حیات خود قرار دارد، تشریح کرد: پس‌از تشکیل انقلاب و حکومت اسلامی اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که باید دولت اسلامی تشکیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تشکلهای دانشجویی تشکیلات دانشگاهی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید این واحد دانشگاهی اظهار کرد: فلسفه اصلی دانشگاه امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، باید مدیران منابع لازم را برای این مهم مهیا کنند و برنامه‌ها بر اساس تمرکز بر نقاط ضعف و قدرت و ظرفیت‌های موجود هدفمند شود.

وی ادامه داد: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی در سالیان اخیر دچار کمبود دانشجو و درآمد شده‌اند با توجه به منابع محدود شهریه‌ای باید تلاش شود از منابع غیرشهریه‌ای برنامه‌های دانشگاه را به پیش ببریم و مزایای همکاران را به موقع پرداخت کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: برنامه‌های این واحد دانشگاهی را بر مبنای برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه با جدیت بیشتری در راستای پایدار کردن منابع درآمدی پیش می‌بریم و با احیا کردن مراکز تحقیقاتی، تالار، هتل و کلینیک حقوقی شتاب لازم را در این راستا ایجاد می‌کنیم.

افشاری بیان کرد: انتظار داریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها حداقل یک محصول را تولید کرده و با توجه به شعار سال و کمک همکاران با ورود به بخش تولید بخشی از منابع غیر شهریه‌ای را تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی