Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، ضمن تقدیر از عملکرد این سازمان به خاطر افزایش بهره‌وری و عملکرد حوزه راهداری اظهار داشت: با مشاهده اجرای طرح ابرار، عملکرد بخش راهداری و سازمان‌دهی گشت‌های راهداری، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اعضای هیئت عامل، معاونین، مدیران کل و کلیه کارکنان از همه امکانات و ظرفیت‌ها بهره گرفته و پاسخگویی مناسب و عملکرد قابل قبولی به هم وطنان و کاربران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی از مواجهه با زمستان سخت در سال جاری خبر داد و گفت: به همین خاطر در راستای تجهیز ماشین‌آلات راهداری، تأمین لوازم یدکی، سوخت مورد نیاز آن‌ها همچنین راهدارخانه‌ها و مواد مصرفی مانند شن و نمک بودجه و اعتبارات را افزایش داده‌ایم. وی با اشاره به پیشنهاد افزایش بودجه و اعتبارات بخش اداری نیز بیان داشت: باهدف رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و جلوگیری از تجمع رانندگان در سالن‌های اعلان بار دستورات لازم برای فراهم کردن امکانات رفاهی و سایه‌بان در فضای باز، همچنین تأمین مواد ضدعفونی برای پایانه‌های مرزی، مسافری و بار ابلاغ شده است که منجر به افزایش هزینه‌ها شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه به تشریح اهداف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال 1400 پرداخت که مورد توجه نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و نمایندگان سایر دستگاه‌ها در جلسه قرار گرفت. تیموری ضمن پیشنهاد اخذ عوارض تردد از ناوگان باری در بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی که کمک شایانی به بهبود نگهداری راه‌ها می‌کند، خواستار به‌روزرسانی سقف بیمه شخص ثالث و تخصیص 100 درصدی حق بیمه به حساب سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شد.    رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز با بیان اینکه «عملکرد حوزه راهداری در شش ماهه اول نسبت به اهداف سال 99 فراتر رفته است» اظهار داشت: در ردیف لکه‌گیری نزدیک به سه برابر اهداف سال 99 کارکرده‌ایم. در ردیف قیر پلیمری و درزگیری نزدیک به 2400 کیلومتر و در زمینه لکه‌گیری 3000 کیلومتر کارکرده‌ایم که در شش ماه آینده در استان‌های جنوبی این عملیات ادامه می‌یابد. وی افزود: مجموع عملکرد سال 99 باعث می‌شود در سال آینده از فشار کاری کمتری را تجربه کنیم. مجموع عملکرد اقدامات حفاظتی ما در شش ماه اول سال 99 بالغ بر 6000 کیلومتر می‌شود.  معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجموع اقدامات انجام‌شده را حاصل پایش رویه راه‌های کشور با استفاده از سامانه PMS عنوان کرد و گفت: در ماه جاری سومین دوره پایش رویه راه‌های شریانی کشور توسط سامانه PMS شروع شد و طبق گزارش به دست آمده 20 درصد کل شبکه راه‌های شریانی کشور تا امروز پایش شده است و گزارش ماهانه برای معاونت حمل‌ونقل ارسال می‌شود.  اکبری در راستای اظهارات معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه «PMS مبنای گزارش عملکرد حوزه راهداری باشد» گفت: با حصول نتایج سومین برداشت سامانه پایش رویه راه‌ها در کشور، سه نقطه از یک محور در سطح استان، شبکه و کشور بر روی یک نمودار نشان می‌دهد که اتصال این سه نقطه عملکرد حوزه در شش سال گذشته را نشان می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: به رغم حذف سهمیه قیر از قانون بودجه امسال تا این لحظه 240 میلیون تن قیر در پروژه‌های راهداری مصرف شده است. 

این عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره بره برنامه رفع نقاط پر تصادف یادآور شد: از مجموع 251 نقطه پر تصادف که به درخواست پلیس راهور ناجا در اولویت قرار داده شد 220 نقطه تا پایان امسال و 31 نقطه تا تیرماه 1400 رفع می‌شود.  

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای عملکرد حوزه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای جبران کمبود راننده در بخش حمل و نقل مسافری بین جاده ای به زیرمجموعه های خود در استان های سراسر کشور تکلیف کرده است که با فوریت نسبت به جذب 10 هزار راننده از طریق آگهی در ترمینال های مسافری و رسانه های مختلف اقدام کنند.

در این فیلم نکاتی مهمی در این باره مطرح شده است که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • ◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم