Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق قریب الوقوع سازش میان این رژیم و حکومت سودان خبر می دهند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تماس‌های میان اسرائیل و سودان با وساطت آمریکا با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.»

به گفته این رسانه‌ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا احتمالا توافق عادی سازی روابط میان خارطوم و اسرائیل را ظرف دو روز آینده اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ هم امشب در توئیتی اعلام کرد که سودان با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به خانواده‌های «قربانیان تروریسم» موافقت کرده و پس از آن این کشور از فهرست کشورهای حامی تروریسم حذف خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: «یک خبر فوق‌العاده! دولت جدید سودان که در حال حرکت در مسیر پیشرفت‌های بزرگ است با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به قربانیان و خانواده‌های تروریسم موافقت کرد. پس از پرداخت، من نام سودان را از فهرست حامیان تروریسم دولتی خارج خواهم کرد. پس از مدت‌ها انتظار عدالت برای مردم آمریکا محقق می‌شود و این گامی بزرگ از سوی سودان است.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

به گزارش جماران؛ رضا نصری در کانال تلگرامی خود نوشت:

احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو و برخی مقامات ارشد سیاسی و نظامی اسرائیل توسط دادگاه کیفری بین‌المللی بالا گرفته است‌ که بدون تردید هزینه حقوقی و سیاسی بی سابقه‌ای برای اسرائیل در پی خواهد داشت.

از طرف دیگر، توجه رسانه‌های جهان معطوف به «گورهای دسته‌جمعی» در غزه شده و لازم است این توجه استمرار داشته باشد. در کنار این‌ موارد، دانشگاه‌های آمریکا در اقدامی کم‌نظیر علیه اسرائیل طغیان کرده‌اند و فضایی در داخل آمریکا پدید آورده‌اند که از جنگ ویتنام تا کنون سابقه نداشته است. علاوه بر این‌ها، فاجعه انسانی دیگری در رفح در کمین است که نیازمند توجه کامل رسانه‌ایست.

در چنین فضایی، آرزوی اسرائیل انحراف افکار عمومی آمریکا و اروپا به سمت ایران است و این قابلیت را نیز دارد تا با اهرم‌های رسانه‌ای‌اش تا حدود قابل ملاحظه‌ای ایران را در کانون توجهات قرار دهد! برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!

 

دیگر خبرها

  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت