Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویروس کرونا برای نخستین بار در سی‌ام بهمن ماه سال گذشته در ایران جان دو نفر را در قم گرفت و متاسفانه از آن زمان تاکنون روزانه آمار در فوتی‌های کرونایی اعلام می‌شود.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: نخستین بار در سی‌ام بهمن سال ۹۸ بود که وزارت بهداشت و درمان ایران اعلام کرد دو نفر در قم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه از آن زمان تاکنون اعلام آمار درگذشتگان به بخشی از اخبار مربوط به کرونا تبدیل شده است. نخستین نقطه اوج این آمار مربوط به ۱۶ فرودین با ۱۵۸ فوت و دومین آن در ۷ مرداد ماه با ثبت ۲۳۵ فوت است. اما درگذشت ۲۷۹ نفر در ۲۳ مهر ماه امسال بیشترین آمار جانباختگان کرونا در یک روز است که تاکنون در ایران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ویروس کرونا اخبارسلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وی اذعان کرد: پیام سیاسی ایران در حمله به اسرائیل این بود که بدون ایران هیچگونه نظم پایداری در غرب آسیا متصور نیست!

او گفت: با همه مخالفت‌هایی که با این حکومت دارم اما با احترام به دستاوردهای نظامی ایران باید اذعان کرد که اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!

کد خبر 846734 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • نگاهی به روابط اقتصادی ایران و پاکستان