Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کال آف دیوتی: جنگ سرد بلک اپس بتا رسما عرضه شده و بر خلاف نسخه قبلی، برای PS4، Xbox One، و PC قابل اجرا است. این بازی از ۱۷ اکتبر، صرف نظر از اینکه آن را از قبل سفارش داده‌اید یا خیر برای همگان در دسترس خواهد بود. این عنوان از Crossplay پشتیبانی می‌شود، و می‌توانید با افراد دیگر در هر پلتفرمی بازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین هفته بتا برای کال آف دیوتی: جنگ سرد بلک اپس در حال شروع شدن است و می‌توانید آن را از همین الان پیش دانلود کنید. فعال سازی تایید کرده است که پیش دانلود برای PS4، Xbox One و PC اکنون در دسترس است، این اولین باری است که بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند نسخه بتا آن را تجربه کنند. اما، تمامی بازیکنان به طور خودکار به بازی دسترسی پیدا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

بازی Warzone، پلی برای ارتباط نسخه‌های Call Of Duty با یکدیگر پیش دانلود و حجم فایل

با در نظر گرفتن اینکه حجم فایل بسیار بالا است پیش دانلود شاید ایده خوبی باشد. به گفته Charlielntel، حجم فایل‌ها به این ترتیب است: PS4-۳۱ گیگابایت، Xbox One-۲۰.۵ گیگابایت و PC- ۴۲.۲ گیگابایت

شما می‌توانید جنگ سرد بلک اپس بتا را همین حالا پیش دانلود کنید و برای این کار به هیچ کدی نیاز نخواهید داشت. همچنین گفتنی است بازیکنان PS4 که در اولین اخر هفته بتا شرکت کردند لازم نیست برنامه کاربر را دوباره دانلود کنند.

زمان‌ شروع جنگ سرد کال آف دیوتی

جنگ سرد بلک اپس بتا در روز پنج شنبه ۱۵ اکتبر ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. تمامی بازیکنان PS4 می‌توانند در این ساعت به بتا وارد شوند، در حالی که بازیکنان Xbox One و PC باید از قبل بازی را سفارش دهند تا بتوانند آن را شروع کنند.

در ۱۷ اکتبر، بتا صرف نظر از وضعیت پیش سفارش برای همگان باز می‌شود، و تا ۱۹ اکتبر دایر است. برای Xbox One ایکس باکس لایو گلد، و برای PC Battle.net لازم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی پرطرفدار کنسول بازی پیش دانلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم