Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، این حادثه وحشتناک سه روز قبل در اطراف روستای معین آباد مشهد هنگامی رخ داد که مرد 35 ساله ای به دنبال بروز اختلافات خانوادگی، باز هم با همسرش به مشاجره و جر و بحث پرداخت.

این زوج جوان که از سه سال پیش به عنوان سرایدار در یک دامداری فعالیت می کردند، اختلافات شدیدی با هم داشتند تا این که طبق معمول مشاجره آن ها بالا گرفت اما این بار مرد عصبانی پسر بچه 9 ساله اش را در حالی از داخل اتاق بیرون کرد که ظرف 4 لیتری حاوی بنزین را درون خانه برده بود! او بعد از آن که در اتاق سرایداری را قفل کرد، به مشاجره لفظی با همسر 33 ساله اش ادامه داد که ناگهان کارگران دیگر با شنیدن صدای فریاد به طرف اتاق سرایداری دویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال مرد 35 ساله که خود نیز درون شعله های آتش گیر کرده بود با زحمت و سختی در اتاق را از داخل باز کرد و کارگران و اهالی محل این زوج را به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند.

 اما اکرم (زن 33 ساله) روز گذشته در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) گشوده شد. بررسی های مقدماتی حاکی از آن است که قسمتی از دست و پای مرد جوان نیز سوخته و او همچنان در مرکز درمانی بستری است. گزارش خراسان حاکی است، تحقیقات نشان می دهد مردی که متهم به آتش زدن همسرش است به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد. اما او در بازجویی های مقدماتی ادعا می کند که ظرف حاوی بنزین را همسرش روی خودش ریخته است! در عین حال بررسی های بیشتر با دستور قاضی احمدی نژاد و توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره آغاز شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حادثه جنایی قاضی قتل مواد مخدر پلیس اخبار حوادث مشهد معتاد اختلافات خانوادگی همسرش آتش کشید عکس ایران فیلم دختر بیماری آب کرونا مرد ماه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و دومین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی درمرکز پیوند عضو منتصریه دانشگاه؛  ۴ عضو زنده یاد طوبی رجائی ۷۰ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  مرحومه طوبی رجائی در بیمارستان بوعلی سینا شیراز  به آقای ۶۵ ساله ساکن بندرعباس که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد طوبی رجائی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد طوبی رجائی از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • قتل نو عروس ۱۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو
  • قتل هولناک نو عروس در بازار
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران/ آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید