Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت علی کریمی توضیحاتی داد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت بدهی‌های این باشگاه گفت: دو هفته پیش و در جلسه هیئت مدیره، تقسیم کاری میان اعضای هیئت مدیره صورت گرفت و هر یک از اعضا وظیفه‌ای را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تلاش ما بر این بود تا بدهی‌های باشگاه استقلال از جمله پول دیاباته، شفر، جپارف و ... را تهیه کنیم و با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کنیم. به همین خاطر خلیل‌زاده به ترکیه رفت تا پول شفر را به حسابش واریز نمایند و امروز هم بخش اول پول شفر پرداخت شده است. ان‌شاءالله در این هفته و نهایتا اوایل هفته بعد پول شفر به طور کامل به حسابش واریز می‌شود.

 

وی درباره وضعیت علی کریمی هم گفت: علی کریمی احتمالا فردا به تهران می‌آید. در این مدت به طور تلفنی با کریمی و حضوری با مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده‌ام. کریمی استقلال را دوست دارد و برای تیم خود زحمت زیاد کشیده است. ما هم پیشنهاد خود را به او داده‌ایم و امیدواریم در نهایت اتفاقی رخ دهد که هواداران را خوشحال کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان افزود: تمام دغدغه مسئولان باشگاه این روز‌ها حل مشکلات است، تا استقلال پر قدرت وارد لیگ شود و با گرفتن نتایج خوب دل هواداران را شاد کند. در این راه هواداران واقعی استقلال می‌توانند با آرامش خود به استقلال کمک کنند. به دنبال تحریکات برخی هوادار نمای استقلال که در فضای مجازی به دنبال تخریب استقلال هستند، نباشند و کمک کنند تا بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.

منبع: شریان

کلیدواژه: عضو هیئت مدیره درباره وضعیت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (پنجشنبه، ۳۰ فروردین) در گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت و گفت: پنج استان تحت تأثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته‌اند که بیشترین آن را در استان سیستان و بلوچستان شاهد بودیم.وی با بیان اینکه در جنوب کرمان نیز بارش تندی در شب گذشته وجود داشت، افزود: طبیعتاً اضافه بر برکاتی که این بارش‌ها داشته و سدهای استان و استان‌های همجوار را پر کرده اما خسارات و مشکلاتی هم برای مردم عزیزمان به وجود آورده است.

وزیر کشور اظهار کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان ۵ شهرستان تحت تاثیر این قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.وحیدی ادامه داد: ارتباط زمینی یک تعدادی از روستاها قطع بود که از طریق بالگردها امکانات به آن‌ها رسانده می‌شود، از اتفاقات خوب این حادثه آن بود که ما هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم.وی افزود: کسانیکه از نظر بهداشتی و درمانی نیازمند به کمک باشند، بالگردها و هلال احمر در حال رسیدگی هستند، در بعضی از روستاها که اتصال برق قطع شده است، وزارت نیرو مشمول به حل این مشکل است.

وزیر کشور تأکید کرد: مسئولان ما در منطقه برای حل مشکلات مردم حضور دارند و همه آن‌ها از همان لحظات اولیه در منطقه بسیج هستند.وحیدی با بیان اینکه امیدواریم راه‌ها تا امشب باز شود و بخش عمده اتصال برق نیز حل شود، گفت: تخلیه آب از منازل و تأمین اقلامی که دچار حادثه شده است، به سرعت جبران می‌شود.وزیر کشور در پایان گفت: بارشی که انجام شده نزدیک به ۲۷۰ میلی‌متر بوده که در نوع خود بسیار سنگین و بی‌سابقه بوده است ولی با این وجود تا به حال مدیریت شده است تا کمترین مشکل را برای مردم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!