Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مردم لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در زمینه بررسی مشکلات و معضلات مناطق روستایی با مردم برخی از روستا‌های حوزه انتخابیه دیدار چهره به چهر داشت و از روستا‌های پاگچ، کوثره، برد سوراخ، شهرک شیرزاد، سه بردون و دو بلوطان بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی نشست‌های صمیمانه در ۶ روستا از مناطق مختلف شهرستان، مردم مشکلات خود را در زمینه‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آموزش، بهداشت وسلامت بیان کردند و ورناصری گفت: اولویت مهم ما در امر خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی و کم برخوردار بوده، زیرا وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این موضوع و پیاده کردن این فریضه است.

نماینده مردم لالی، مسجد سلیمان، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات عنوان شده مردم این روستا‌ها و دیگر مناطق مطالبه به حق و منطقی است، زیرا این مناطق از یک محرومیت خاص برخورددار هستند، پیگیری‌های خوبی در سطح کلان جهت رفع مشکلات انجام شده است تا بزودی شاهد رفع معضلات روستاییان باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اندیکا به عنوان شهرستانی کم برخوردار، مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز، راه، بهداشت، آموزش و پرورش مخابرات، آنتن دهی وپوشش اینترنت دارد و بزودی شاهد عملی شدن پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان و اطراف جهت رفع این مشکلات خواهیم بود.

او گفت: درخواست مردم برای ایجاد خانه بهداشت، به نقش تعیین کننده خانه‌های بهداشت در تامین سلامت روستاییان مطرح شد و بهره مندی از امکانات بهداشتی حق همه افراد است، همچنین جهت پیگیری این مورد نیز قول مساعد و پیگیری داد.

ورناصری تصریح کرد: از اقدامات قابل اجرا در آینده نزدیک، تعیین تکلیف جاده جریک است که امیدوارم این تصمیم جهت بهره مندی مردم تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد