Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهدمقدس به عنوان یک الزام در امر حمل و نقل دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

احمد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با وجود مشکلات ناشی از گرانی خودرو، تحویل و پلاک‌گذاری دیرهنگام تاکسی‌های نوسازی شده طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی با ارائه تسهیلات مناسب در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول یک سال گذشته 1290 تاکسیران متقاضی نوسازی تاکسیهای فرسوده خود بوده و از طریق سایت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 600 درخواست مربوط به سال جاری است.

محبی اضافه کرد: از این تعداد 623 تاکسیران جهت دریافت تسهیلات کم بهره با نرخ سود 18 درصد که بازپرداخت 14 درصد آن طبق مصوبه شورای اسلامی شهر از طریق یارانه نوسازی پرداخت و باز پرداخت 4 درصد آن به عهده تاکسیران است، به بانک معرفی شده‌اند.

لایحه تقسیم کرایه برای سوار شدن سه نفر در تاکسی به شورای شهر قم ارسال شدغفلت شورا و شهرداری شهرکرد از وضعیت معیشتی و رعایت محدودیت‌های تاکسی‌‌داران در روزهای کروناییمردم چهارمین شهر زیارتی کشور از نبود تاکسی رنج می‌برند؛ بادرودی‌ها در تامین نیازهای اساسی مشکل دارند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: 10 درصد متقاضیان نوسازی در سال جاری تاکسی خود را دریافت کرده‌اند، تعداد 350 نفر نیز پرونده دریافت تسهیلات خود را تکمیل و برای 202 تاکسیران پیش فاکتور دریافت تاکسی صادر شده است.

محبی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت خودرو طی چند ماه گذشته، لایحه افزایش تسهیلات به شورای شهر ارائه و شورای شهر با افزایش تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده از 500میلیون ریال به 700میلیون ریال موافقت کرد.

وی گفت: با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده از تاکسیرانان می‌خواهیم از این فرصت برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خود استفاده کنند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها

سازمان تاکسیرانی با ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به شهروندان در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه‌ای از خدمات این سازمان برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.در این اطلاعیه آمده است: ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی می‌رساند سازمان تاکسیرانی شهر تهران با ۲۵۰ دستگاه ون تاکسی به شرکت کنندگان در محفل قرآنی امام حسنی ها سرویس‌ رسانی می‌کند.هم اکنون این ون تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف از جمله مترو تا تونل ورزشگاه، بلوار درب غربی تا درب الله و پارکینگ غربی به بلوار در حال سرویس رسانی به شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها