Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبدالحسین نامور رییس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: این میزان خسارت به بخش باغی، زراعی، دام، طیور، آبزیان و تاسیسات زیر بنایی در حوزه کشاورزی استان وارد شده است.
نامور افزود: بیشترین خسارت حوادث طبیعی به کشاورزان در زمینه باغی به میزان شش هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او همچنین سه هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال به بخش زراعت خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید

خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سرما به کشاورزان خراسان شمالی

نامور در ادامه اضافه کرد: سرمازدگی امسال هشت هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال و سیل هم هزار و ۲۲ میلیارد ریال به کشاورزان استان خسارت واردکرد.

کشاورزان شهرستان بجنورد با دو هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال، مانه و سملقان با دو هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال و اسفراین با هزار و ۴۳۱ میلیارد ریال بیشترین خسارت‌های حادثه‌های طبیعی را متحمل شده اند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خسارت به کشاورزان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رییس میراث فرهنگی سیرجان گفت: براساس برآورد کارشناسان بارندگی های  اخیر بیش از صد میلیارد ریال به آثار ثبت شده میراث فرهنگی در این شهرستان خسارت وارد کرده و خسارت ها به بناهای تاریخی مانند یخدان های محمودآباد، بازار قدیمی سیرجان و برخی آثار باستانی بیشتر بوده است .
محمد کارآمدافزود:  بخشی از یخدان تاریخی محمودآباد سادات به‌ علت شدت بارندگی‌های اخیر فروریخت که این بنای تاریخی 300 سال قدمت دارد و علاوه بر یخدان محمود آباد ، سه مغازۀ بازار تاریخی شهر سیرجان و قسمتی از کاروانسرای گدار از سمت مسیر کرمان به سیرجان نیز خسارت دیده است.

دیگر خبرها

  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک