Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده با اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و ارتقا امنیت اجتماعی، افزون بر سه هزار نفر معتاد متجاهر و خرده فروش انواع موادمخدر از سوی پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

وی همچنین به اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده با رعایت ساز و کارهای بهداشتی در نقاط مختلف استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در چهارماهه نخست امسال در راستای اجرای این طرح های پاکسازی مناطق آلوده، تعداد یک هزار و ۳۲۷ نگهدارنده مواد و ۸۸۹ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های بازپروری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان ایجاد آرامش و امنیت در جامعه را از اهداف مهم پلیس خواند و  با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از دیروز بر ارتقاء سطح امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد، گفت: پلیس این استان، اعتماد مردم زنجان را به خوبی جلب و موفقیت‌های خوبی را نیز در این راستا کسب کرده است.  

سردار جهانبخش به افزایش تماس‌های مردمی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ زنجان اشاره کرد و افزود:‌ نیمه نخست امسال ۳۳۰ هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته‌ اند که بیش از ۱۲۰ هزار مورد از این تماس ها منجر به اجرای عملیاتی شد.

وی با تاکید بر قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون و پلیس است و امروز در شرایط خوبی از حمایت های مردمی قرار داریم، اظهار داشت: رسانه ها با نقش آفرینی خود می توانند پلیس را در تحقق برنامه های و دستیابی به اهداف پیشگیرانه یاری کنند.

سردار جهانبخش، امنیت را برآیندی از تعامل و مشارکت همگانی کنشگران اجتماعی و تولیدی اجتماعی خواند و افزود: امنیت مقوله‌ای است که از سوی مردم و برای مردم ایجاد می‌شود و با گستردگی دامنه مسوؤلیت‌ها و چالش‌های فراوان پیش روی پلیس از یک‌طرف و وظیفه سنگین برقراری امنیت اجتماعی از سوی دیگر، ضرورت پلیس مقتدر و درعین‌ حال مردمی بیش از پیش نمایان است.

وی با اشاره به اینکه اینکه مشروعیت اقتدار پلیس در تعامل و همکاری با نهادها و مردم است، اظهار داشت: عامل اصلی تولید امنیت ارزش های اسلامی، تدین و دین مداری است و ارتقاء امنیت تنها در سایه همدلی و همگرایی در جامعه به دست می آید.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، یکی از ضروریات امنیت در جامعه، تامین امنیت اقتصادی است، گفت: اکنون بیشتر توان پلیس توسعه توانمندسازی و اشراف در فضای مجازی است.

سردار  رحیم جهانبخش با اشاره به شعار هفته ناجا "باهم برای امنیت و سلامت" و با بیان اینکه مدافعان امنیت همواره در کنار مدافعان سلامت قرار دارند، اظهار داشت: امنیت، زیر بنای تمام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی از تلاش‌های بی وقفه کادر درمان و مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر کرد و افزود: پلیس استان نیز همانند مردم از زمان شیوع این بیماری منحوس با اجرای طرح‌های مختلف، ضدعفونی معابر، کنترل مبادی ورودی و خروجی و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا به مبارزه با این ویروس پرداخته است.

برچسب‌ها مواد مخدر امنیت انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر امنیت انتظامی زنجان مواد مخدر امنیت انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

 سرهنگ  احمد آذر کیش  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء میزان امنیت اجتماعی جامعه در قالب اکیپ‌های پیش بینی شده اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان کردند.

 وی افزود: پلیس سراوان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات موجود در یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۷ نفر سارق، دستگیری و جمع آوری ۳۶ نفر خرده فروش و ۷۶ نفر معتاد متجاهر، ۸۲ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در راستای افزایش امنیت عمومی توقیف و همچنین ۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند که در این طرح منجر به کشف ۲ کیلو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی گرینوف با ۲ جعبه نوار و ۴ تیغه خشاب و ۴۹۷ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه همچنین یک قبضه سلاح شکاری از دیگر اقدامات اجرایی این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی