Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حری مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس قوانین وضع شده و تکالیف محول شده بر دستگاه‌های اجرایی، متولی فاضلاب شهری، شرکت آب و فاضلاب و متولی ساماندهی جوی های  روباز و آب‌های سطحی شهرداری‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به در هم تنیدگی شبکه دفع آب های سطحی و سیستم آب و فاضلاب در استان خوزستان و به ویژه کلانشهر اهواز افزود: گاهی تفکیک آن‌ها غیرممکن است و رفع برخی مسائل در این زمینه به سختی انجام می‌شود.

حری به طراحی دو نوع سیستم فاضلاب در شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: نوعی از طراحی مربوط به فاضلاب از نوع مختلط بوده که وظیفه آن‌ها جمع آوری و هدایت آب باران، آب‌های سطحی و فاضلاب است و نوعی دیگر نیز به صورت منفک طراحی می‌شود که در آن لوله گذاری‌ها و جوی‌ها و شبکه‌های دفع آب‌ها مجزا است و قطر لوله‌ها در خروجی فاضلاب به صورت اختصاصی طراحی می‌گردد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان اظهار کرد: در برخی مناطق اهواز و سایر شهرستان های استان، طراحی فاضلاب به صورت مختلط انجام شده و فقط برای دفع فاضلاب نیست، بلکه در هدایت آب‌های سطحی نیز نقش دارند سبب بروز مشکلاتی شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوی های روباز فاضلاب شهری آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان می‌گوید: پیرو هشدارهای صادر شده از سوی تشکیلات هوانوردی تا فردا صبح ۲۷ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح همه پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز ابطال هستند.

او افزود: در صورتی که رویکردهای جدید نسبت به از سرگیری پروازها یا ابطال مجدد آنها اجرایی شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

آقای رزاز همچنین تاکید کرد مسافرین جهت اطلاع از وضعیت پرواز ها با شماره ۱۹۹ تماس حاصل فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعلام وصول طرح ساماندهی اراضی کشاورزی 
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • افزایش ۳۰ درصدی حیوان‌گزیدگی در استان خوزستان
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش
  • سومین جلسه کارگروه مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلابی شهر اراک تشکیل شد
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب