Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به صورت مجازی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می شود که کونگ فوکاران استان گیلان در هر دو بخش دختران و پسران در این رقابت ها شرکت دارند.

مجید مهروانی افزود: هستی پاسباز، زینب نوروزی و محدثه حسنی کونگ فوکاران گیلانی هستند که در رقابت های اوسیما که همان دفاع شخصی کونگ فو است، شرکت دارند که امیدواریم بتوانند در این دوره از رقابتها بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین آریا اسمعیلی ، امیرعلی عادلی و ابوالفضل طبری دیگر کونگ فوکاران استان گیلان در بخش پسران در رقابت های اوسیما مجازی قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان و نوجوانان شرکت دارند.

وی بیان کرد: رقابت های اوسیما مجازی قهرمانی کشور در فرم های ابداعی ، تعادلی ، دوچوب و نانچکو تک و جفت برگزار می شود که ورزشکاران شرکت کننده باید فیلم های اجرای خود را به فدراسیون گونگ فو ارسال کنند تا این فیلم ها توسط داوران بررسی و در نهایت نفرات برتر هر بخش اعلام شود.

مهروانی خاطرنشان کرد: فیلم های کونگ فوکاران گیلانی نیز روز های سی ام مهر و سوم آبان ماه به فدراسیون کونگ فو ارسال خواهد شد و پس از آن از سوی فدراسیون نتایج شرکت کنندگان اعلام می شود که امید است هر ۶ کونگ فو کار گیلانی بتوانند مقام های شایسته ای را کسب کنند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان در خاتمه اشاره کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.   

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اخبار کنکور رقابت ها کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد