Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، در این جلسه با حضور حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدباقر سعادت، عضو هیأت مدیره، مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، به موضوع بررسی پروژه های سرمایه گذاری در حوزه های مختلفی همچون؛ نفت و گاز و انرژی، شیلات، گردشگری، حمل و نقل و عمرانی  پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیهان عباسیان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با توضیح روند اجرای پروژه های مرتبط با این حوزه، از آمادگی برای همکاری با سرمایه گذاران خبر داد.
ساخت اسکله های صادراتی برای محصولات پتروشیمی، شهرک صنایع پایین دست پتروشیمی، شهرک دریایی، هتل، بندر مسافری، اسکله های تفریحی، احداث جاده های آسفالته در شمال و جنوب جزیره، ساماندهی و محوطه سازی بنادر از جمله پروژه های شاخص مطرح شده در این نشست بود.
در پایان این جلسه حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند طراحی، اجرای پروژه های مذکور را صادر کرد.

46

کد خبر 1445357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کلات و چنار زمین های شناسایی شده و در نشست مشترک بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی دولت به شمار می رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند. 

داعی افزود: در تمام شهرهای استان ساخت واحدها آغاز شده و هم اکنون اجرای این پروژه ها در شهر های مختلف استان با سرعت در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: در ۲ شهر کلات و چنار با توجه به توپولوژی منطقه و بررسی بانک زمین در خصوص اراضی سازمان ملی، کارشناسی های لازم انجام، زمین ها شناسایی و با توجه به تفاهمات صورت گرفته با سازمان اوقاف استان و شهرستان مقرر گردید از ظرفیت های این سازمان در تامین زمین این دو شهر استفاده شود. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان از توافق بین سازمان ملی زمین و مسکن با مالکین حقوقی استان به منظور تامین کسری زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر قطعات زمین متعلق به سازمان اوقاف شناسایی شده که پس از سیر مراحل قانونی به طرح نهضت ملی مسکن الحاق خواهد شد.

وی همچنین گفت: در حال حاضر در شهر کلات ۹۸۹ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۳۹۷ متقاضی حائز شرایط، ۳۰۸ تایید نهایی و ۱۰۱ متقاضی جوانی جمعیت و در شهر چنار ۸۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۶۹ متقاضی حائز شرایط، ۳۶ تایید نهایی و ۷۰ متقاضی جوانی جمعیت هستند. 

گفتنی است جلسه تامین زمین جهت نهضت ملی مسکن شهرهای کلات و چنار با حضور داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حجت الاسلام احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، صلاحی فرماندار شهرستان کلات و دیگر اعضای مدعو برگزار و تمامی جوانب و مشکلات احتمالی و راهکارهای رفع موانع و تفاهمات فی مابین اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در جهت تامین زمین نهضت ملی مسکن شهرهای کلات و چنار بررسی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد