Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمد بهمن» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با نماد «وسکرشا» از ۱۲ مهرماه ۹۹ در بازار دوم بورس (فرابورس) قابل معامله شده است.

او با تشریح چهار مرحله برای فروش سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم انتخاب کرده‌اند پرداخت و گفت: در مرحله اول با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا نرم‌افزارهای موجود نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت اقدام نمایند که بعد از احراز هویت کُد بورسی از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای این افراد ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم افراد با مراجعه به یکی از شعب یا دفاتر کارگزاری موجود در استان نسبت به دریافت پنل معاملاتی اقدام نمایند.

او با بیان اینکه در مرحله سوم باید نسبت به تغییر ناظر اقدام گردد، توضیح داد که در مرحله پایانی وارد کردن دستور فروش براساس قیمت قابل معامله در روز است.

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه  در ادامه گفت: در صورتی سهامداران پس از انجام مراحل ذکر شده می‌توانند سهام خود را به فروش رسانند که خریدار برای سهام این افراد وجود داشته باشد.

بهمن، ارزش امروز هر سهم از سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه را هزار و ۲۴۰ ریال اعلام کرد و افزود: به هر فرد مشمول سهام عدالتی ۵۰۰ هزار تومانی که روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده است حدودا ۱۲۵هزار سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تعلق گرفته است.

وی تصریح کرد: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند مجموع سهام ۳۶ شرکت دولتی حاضر در بازار سرمایه در پرتفویشان ثبت شده اما برای افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند فقط سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی که در آن سکونت دارند به ثبت رسیده است.

 ۶۰۰ هزار نفر در استان کُد بورسی دارند

براساس اعلام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه اکنون ۶۰۰ هزار نفر در استان کُد بورسی دارند که ۷۰ هزار نفر آنها سهام عدالت به روش غیر مستقیم انتخاب کرده‌اند.

«امیرحمزه حیدریان» همچنین تعداد سهامداران عدالت در استان کرمانشاه را که روش مستقیم برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند ۷۶۰ هزار نفر اعلام کرد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه (وسکرشا) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌ها در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، به عنوان پانصد و هفتاد و یکمین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران گروه سرمایه‌گذاری‌ها و بخش سایر واسطه‌گری‌های مالی در نماد وسکرشا آماده انجام معامله خواهد بود.

لازم به ذکر است سرمایه شرکت مذکور ۸۵هزار و ۶۸۹میلیارد ریال است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

برچسب‌ها فروش سهام عدالت کرمانشاه بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فروش سهام عدالت کرمانشاه بورس فروش سهام عدالت کرمانشاه بورس اخبار کنکور شرکت سرمایه گذاری استان کرمانشاه سهام شرکت سرمایه گذاری استان انتخاب کرده اند سهام عدالت ک د بورسی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها ۱۸۲ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۲۲۰ میلیارد تومانی در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۹۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.  همچنین نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی نماگر کل داشتند در نهایت هم شاخص بورس امروز با رشد ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ثبت نام سهام عدالت جاماندگان | جاماندگان به کجا مراجعه کنند
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد