Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:47:31 GMT

۹ شرکت دیگر بورسی بازارگردان معرفی کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۶۶۰۸

۹ شرکت دیگر بورسی بازارگردان معرفی کردند

عملیات بازارگردانی ۹ شرکت پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت بورس از آغاز عملیات بازارگردانی سهام شرکت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، گروه صنعتی پاکشو، توسعه‌ معادن‌ روی‌ ایران‌، ملی‌ سرب‌ و روی‌ ایران‌، کالسیمین، فرآوری‌ مواد معدنی‌ ایران‌، معادن بافق، داروسازی کوثر، داروسازی امین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در حالی از 10 مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا 15 ماه جاری شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

١٥٦ شرکت بورسی و فرابورسی بازارگردان معرفی نکردند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در چند وقت اخیر و با توجه به ریزش هایی که شاهد آن بودیم، موضوع گروه توسعه اقتصادی تدبیر مطرح شده است. گروهی که ادعا شده است می تواند بر روی بازار سرمایه ایران تاثیر زیادی داشته باشد! بررسی این ادعا کار بسیار دشواری است اما در این مطلب سعی کردیم ببینیم این گروه چه نمادهایی را در سبد خود دارد؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IX1

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • ابرکوه و سیادن ابهر مهمترین میلگردهای بورسی
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • بررسی یک گروه تاثیرگذار بر بورس ایران
  • برند در سایه قانون