Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای طرح "اصلاح موتورخانه‌ های واحدهای مسکونی و تجاری" در زنجان خبر داد و گفت:  اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب سبب صرفه جویی در مصرف گاز شده  و به تبع آن هزینه گاز بهای مشترکین نیز کاهش  خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: شهروندان زنجانی که واحد‌های مسکونی و تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران و ورود به بخش "بهینه‌سازی موتورخانه‌ها" و ارائه اطلاعات لازم منتظر دریافت خدمات رایگان باشند.

احمدلو با تاکید بر اینکه اجرای این طرح برای مشترکین کاملا رایگان بوده و  پرداخت تمام هزینه‌ها بر عهده شرکت ملی گاز است، افزود: با انجام این اقدامات، بهینه‌سازی مصرف انرژی محقق خواهد شد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز زنجان موتورخانه های منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی دو سال اخیر ۲۳ طرح آب‌رسانی روستایی در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

علی محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر ۲۳ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ایجرود اجرا شده است، اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آب‌رسانی و خیرین اجرایی شد.

وی افزود: احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

نادرخانی گفت: در همین مدت ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

وی با اشاره به حفر هشت حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه‌سرا و شهرک نیز گفت: برای تأمین زیرساخت‌های آب‌سانی در مناطق روستایی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

این مسئول یادآور شد: استانداردسازی ۲۰۰۰ انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

کد خبر 746806

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران
  • از تخصصی کردن فرآیندهای رسیدگی تا استفاده بهینه از مراجع نظارتی
  • رقابت استارت‌آپ‌ها پس از رایگان‌سازی ماموریت ۱۱ میلیارد دلاری مریخ توسط ناسا
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود
  • البرزنشینان با مراجعه به مراکز بهداشتی از خدمات رایگان استفاده کنند