Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 6 ماهه نخست امسال سه میلیارد و 626 میلیون تومان تسهیلات احداث مسکن به مددجویان استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، احداث مسکن ایمن، مقاوم و براساس اصول نظام مهندسی را از سیاست‌های این نهاد عنوان و بیان کرد: مددجویان دارای شرایط علاوه‌بر دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمک‌های بلاعوض نیز دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال 301 مددجوی فاقد مسکن و دارای شرایط 3 میلیارد و 626 میلیون تومان تسهیلات احداث مسکن از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت دریافت کرده‌اند.

ملک‌پور با اشاره به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به خانواده‌های نیازمند ادامه داد: 2 میلیارد و 148 میلیون تومان نیز تسهیلات ودیعه مسکن از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به 148 خانواده نیازمند پرداخت شده است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت مؤسسات خیریه و نیکوکاران در زمینه تأمین هزینه‌های احداث مسکن مددجویان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند در راستای مشارکت در طرح احداث مسکن خانواده‌های نیازمند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ملک پور تسهیلات مسکن میلیون تومان احداث مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی